Jump to content

nieuwe winkel in brugge

marnix
 Share

Recommended Posts

Heb net een EVOD start set aangekocht in La Galou. Heel vriendelijke en behulpzame verkoper, die nu duidelijk meer kennis van zaken heeft dan wat de vorige commenters zeiden. Zeer mooie winkel en het kunnen testen van de smaakjes is een supergrote plus. Grootste nadeel is wel de prijs van alles: de Evod kit die ik kocht is níet van Kangertech maar een Chinese generiek, en die verkochten ze voor 69 Euro. Ik zag wel dat ze het Joyetech merk hebben.

Hun liquid heet Bio Concept en is 100% VG. Daarnaast hebben ze ook een paar smaakjes liquid arome, met een hogere PG-waarde denk ik. Ze hebben nu veel meer smaakjes dan vroeger, nu ook Thee en Anijs en nog wat minder stereotiepe smaakjes. Bio Concept is ook wel duur aan 7,50 voor 10 ml en 20 euro voor 3x10 ml. Maar ze zijn volledig biologisch, recycleerbare flesjes en 0% PG! Het was dus zeker een grote eerste investering in dampen, maar vanaf nu koop ik mijn vervangcoils en liquids wel online, 1 vervangcoil kost ook al 7 EUR bij hun. Maar voor de beginnende damper is het een goede eerste stap in de wereld, kan je meteen voelen hoe het voelt om te vapen en je lievelingssmaakje uitkiezen. Naast de Evod zijn er ook lagere modellen zoals de Eroll e.d. beschikbaar, en nu kan je er ook VV en Spinners kopen.

• 1 year later...

Hmm, ook eens langs geweest en mijn opinie.

Had BVC nodig voor mijn aspire nautilus en zelfde verhaal als in Gent. Niet voorradig en kan soms tot een maand duren voor ze in stock zijn. Is toch wat de (verder supervriendelijke) verkoper mij wist te zeggen. Misschien veranderen van leverancier; zelfde dag als mijn bezoek 3 pakken online besteld bij zwoofs en 2 dagen later ontvangen. 

Smaken: aantal smaken getest. Testen hier is vrij omslachtig. In tegenstelling tot e-life moet dit gebeuren aan de kassa met een verkoper en een enkel toestel welke telkens opnieuw op- en afgevezen moet worden. Geen slechte smaken, dat wel, maar duurt lang... Vooral als het druk is in de winkel niet echt iets om naar uit te kijken (en druk is het er zeker). In tegenstelling tot wat ik hier lees is het broertje van de cafeïne trouwens wel verkrijgbaar...

Inrichting winkel: gezien de hoeveelheid volk die hier komt te hopen dat ze binnenkort kunnen uitbreiden (lees: krap).

Bediening: vriendelijke gasten, hoewel de Fransman soms op te veel plaatsen tegelijk wil zijn.

Verdict: E-liquids zijn voor mij het belangrijkste argument om een fysieke winkel te bezoeken. Ik wil ze dan ook op mijn gemak kunnen testen. Een aparte testbank is voor mij dan ook een must om terug te komen. Andere dingen zien er wel OK uit. Maar, idem als bij e-life, er is nog werk aan. Vandaar de review :-)