Jump to content

Non dampers verkoop sectie?

Recommended Posts

Hoi,

Vroeger verkocht ik vaak via marktplaats, maar dat is helemaal kapot sinds ebay, het heeft geen zin meer en als je kopers hebt dan heb je onbetrouwbare types.

Ik denk dat er een hoop forum leden zijn die best leuke dingen hebben die ze willen hebben of verkopen, en dan heb ik het niet over huizen of auto's maar gewoon spullen die je niet meer gebruikt

Ik heb bijvoorbeeld een complete babyset beschikbaar, alles erop en eraan. Mijn zoontje is nu 3,5 dus dan heb je een hoop over. Is het geen idee om een subforum aangeboden te maken voor spullen die niets met dampen te maken hebben speciaal voor leden met meer dan 50 posts? We kennen elkaar hier, het is een community en geen handalsparadijs...

gewoon een idee...

die heb ik soms

Geen handelsparadijs?

Ik denk dat dit een forum is waar enorm veel verhandeld word.

Niks mis mee, maar het is nu eenmaal zo. 

Wat betreft betrouwbaarheid, zegt een minimum van 50 posts natuurlijk niks over de persoon.

En 500 evenmin.

Persoonlijk zie ik het niet zitten, om hier niet damp gerelateerde spullen aan te bieden.

Guest Diertje

Oei, ik dacht even dat je een babyset inclusief baby te koop aan wilde bieden  :pan

haha, nee gekheid, ja goed idee toch, alleen denk ik dat de kans dat je iemand tegenkomt die je spulletjes wil kopen hier een stuk kleiner is dan op marktplaats... maarja, nooit geschoten is altijd mis.

Ik ben al jaren uit de luiers en had ook geen plannen meer voor nieuwe luier-periodes dus ik kan je helaas niet verder helpen...

Guest Sandra212

Ik denk ook dat er op het www genoeg opties zijn om je spulletjes aan te bieden die niets met dampen te maken hebben. Marktplaats is daar één van en als je daar geen goede ervaringen hebt (denk er ook aan dat het moeilijke tijden zijn en het verkopen niet altijd even vlot gaat als voorheen), maar een goed alternatief is misschien via facebook. Daar zijn verschillende, vaak regio- en of plaatsgebonden groepen waar je ook je spulletjes aan kunt bieden.

Misschien heb je daar meer succes  :wink

Guest Bappie-NL

Ook ik denk eigenlijk dat het beter is om dit forum damp gerelateerd te houden. Er zijn elders op internet al genoeg plaatsen, waar niet damp gerelateerde waar aangeboden kan worden.

Sent from my ME302C using Tapatalk

Guest Agnes66

Ik vind het ook geen slecht idee.

Ik heb wel eens een impulsieve aankoop gedaan, die nu nog nieuw in een doos zit(ten).

Ik denk dat ik alleen zoiets zou verkopen bij af halen en niet bij verzending per post.

Zo doe ik het ook op Marktplaats.Als ik daar al iets te koop aanbied.

Guest Briggitte

Nog niet eens zo lang geleden mocht dat ook gewoon.. je niet-damp-gerelateerde spulletjes hier verkopen..

En toen ik daar een keer gebruik van wilde maken, en ja, idd om dan van de opbrengst van die verkoop een wel damp-gerealateerd item te kopen, 'mocht' dat opeens niet meer van de regeltjes..  :regels 

* zucht.. :sip *

Persoonlijk vind ik dat inderdaad jammer.. met hoeveel anders-soortige verkoopmogelijkheden mijn mede-forumleden ook komen aandraven..