jac73 Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 Goedendag ik wilde vragen of het niet mogelijk is om op dit forum een soort van database te maken over de samenstellingen van de diverse merken vloeistoffen. Aangezien niet iedere webshop duidelijk omschrijft wat de verhouding pg/vg is . Ik wil dit ook wel doen. ( dan zou ik het fijn vinden als leden hier hun "eigen merk "hier neer zetten. dan werk ik het wel dagelijks bij. ik zal wel een kleine afstap doen met wat ik bedoel. Flavour art 60%pg / 40% vg en dan hier eventueel de website waar het het voordeligste te kopen is ( we blijven zuinig he ) Koko black 50% pg / 50% vg alvast bedankt
UGL Mirjam1207 Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 hij sneeuwt helaas wat onder en moet eigenlijk nodig aangevuld worden door ons allen, maar een forumlid heeft een geweldige database. Te vinden via de hoofdpagina (klik op 'index) en dan in de linkerkolom ergens onderaan. Dan kom je hier terecht: http://liquid-db.com/index.html#.UrdRFfTuLT9
jac73 Posted December 23, 2013 Author Posted December 23, 2013 Dank je wel voor de reactie, Maar dat bedoelde ik niet. hier zie je duidelijk welke merken er zijn en hoe de gebruikers de smaken ervaren. Maar je moet wel verder kliken om te kunnen zien wat de samenstelling is. ik zou dat graag in een oog opslag zien. Ik denk dat ik zelf wel zo iets ga maken. Die database is echter wel een goed hulp middel. thanks jacky
Recommended Posts