Jump to content

Review VapeOnly VPower 18650

Guest Dampy

Recommended Posts

Helemaal duidelijk hoor Dampy,

Heb er 2 besteld, Blauw is helemaal mijn kleur. Ze zijn in de aanbieding van 42,00 voor 25,50 euro.

Het opbergdoosje was niet leverbaar. Ander keertje dan maar.

:bedankt    voor je duidelijke uitleg. Ik hoop morgen alles binnen te hebben.  Vr.gr. Zona

Heb er 2 besteld, Blauw is helemaal mijn kleur. Ze zijn in de aanbieding van 42,00 voor 25,50 euro.

:bedankt    voor je duidelijke uitleg. Ik hoop morgen alles binnen te hebben.  Vr.gr. Zona

waar heb jij die gekocht voor 25,50euro zona??

Guest Dampy

waar heb jij die gekocht voor 25,50euro zona??

Ebnferro. Ze hebben er nog maar een paar voor die prijs... Ik heb er al vier, maar mijn vingers jeuken nu toch ook... En handen zitten ben ik niet goed in  :grins

:hi  Ovi73, Die heb ik besteld bij Ebnferro.nl. Ze staan voor 42,00 euro. Maar bij de betaling werden ze 25,50 euro. Dus maar 2 gekocht. Komen morgen binnen. De batterijen heb ik bij Nkon.nl voor 7,95 euro besteld. Komen ook morgen binnen. De lader ook natuurlijk.

:hi        Allemaal,

Gisteren in de namiddag kwam dan eindelijk de VapeOnly binnen. Ook de batterijen 3400 mah flattop en de lader. De batterij opgeladen en

's avond kon ik em dan eindelijk gebruiken. Een Vivi Nova erop en dampen maar. Geweldig, wat een genot. Okee, hij is niet klein. Maar verrassend licht. 's avonds bij de TV en vanmorgen op mijn terras bij de koffie was het heerlijk dampen. Power genoeg.

Dampy bedank voor de goede en duidelijke review. En nu eens kijken hoeland ik met één batterij kan dampen.

Guest Dampy

:hi        Allemaal,

Gisteren in de namiddag kwam dan eindelijk de VapeOnly binnen. Ook de batterijen 3400 mah flattop en de lader. De batterij opgeladen en

's avond kon ik em dan eindelijk gebruiken. Een Vivi Nova erop en dampen maar. Geweldig, wat een genot. Okee, hij is niet klein. Maar verrassend licht. 's avonds bij de TV en vanmorgen op mijn terras bij de koffie was het heerlijk dampen. Power genoeg.

Dampy bedank voor de goede en duidelijke review. En nu eens kijken hoeland ik met één batterij kan dampen.

Hoi Zona, ik ben blij dat ie je net zo goed bevalt als mij. Ik heb zelf ook meestal een vivi nova erop en ik ben het helemaal met je eens dat het een super combi is. Fijn he, dat draaiknopje! Bij mijn andere mods moet ik eerst wat knopjes tegelijk indrukken om iets te kunnen veranderen aan de instelling. Dat is een toch wel een hoop prettiger bj de vapeonly. Ik gebruik die dan ook bijna altijd.

Als je de batt eruit hebt gehaald om te vervangen, dan gaat het voltage automatisch terug naar 3.5. Das nog handig om te weten. Ik heb de mijne nu vier maanden, en hij wordt heel intensief gebruikt. En hij doet het nog net zo goed als de eerste dag....

Veel plezier ermee!

Guest sylvia007

Na deze review te hebben gelezen dacht ik, Ik bestel er ook 1, nou zijn ze uitverkocht  :657 alleen die zilverkleurige is er nog maar die is 42 euro! heb ik dat pfffff  :bloos

Guest Dampy

Na deze review te hebben gelezen dacht ik, Ik bestel er ook 1, nou zijn ze uitverkocht  :657 alleen die zilverkleurige is er nog maar die is 42 euro! heb ik dat pfffff  :bloos

Ik beken schuld...  :bloos Ik heb de laatste van 25 euro opgekocht... (hoewel ik al vier vapeonly's had, nu dus vijf). Maar, hij is wel 42 euro waard, dus als je hem echt wil hebben... En de zilverkleurige is inderdaad heel mooi

Groet, dampy

Guest Dampy

Haha, ik snap je opmerking over die blauwe nu helemaal! Past allemaal perfect bij elkaar. Ziet er gelikt uit :haas

Guest Dampy

Ik heb nog een mooie blauwe en een roze gevonden  :meisje

Zie er gelikt uit, maar volgens mij zit er geen variabel voltage op. Ik had er ook al eens naar gekeken, en om die reden dus niet aangeschaft!

Guest sylvia007

Nee klopt en heb nog eens nagevraagd hier op het forum maar iedereen zei beter niet kopen.Zit nu naar een vamo te kijken maar die zijn toch nog aardig aan de prijs.

Nee klopt en heb nog eens nagevraagd hier op het forum maar iedereen zei beter niet kopen.Zit nu naar een vamo te kijken maar die zijn toch nog aardig aan de prijs.

Als je geduld hebt, kan je een rvs Vamo V5 voor rond de 25 eu krijgen: https://www.fasttech.com/p/1491700

Maar met 25 euro zit je dan wel boven die 22 euro-grens. Maw ben je evengoed wel meer dan 25 euro kwijt eraan.

Maar met 25 euro zit je dan wel boven die 22 euro-grens. Maw ben je evengoed wel meer dan 25 euro kwijt eraan.

Eh.... nee. Dat is wat ik ervoor betaald heb. Het duurde alleen 4 weken voordat de stoomboot uit Singapore in Nederland aankwam.;)

Als je geduld hebt, kan je een rvs Vamo V5 voor rond de 25 eu krijgen: https://www.fasttech.com/p/1491700

Je stelt het nu zo dat het vrij zeker is dat het gebeurt. De kans dat je pakje er door de douane tussenuit word gepikt en dat je met extra kosten te maken krijgt is er wel, maar die is heel klein.

Guest sandra-h

In ruim een jaar, waarin we toch echt behoorlijk los gegaan zijn en er niet altijd (maar meestal wel) voor zorgen onder de grens te blijven is het 1x gebeurd dat een pakje is opengemaakt door de douane. Was toevallig een pakket waar zeker het dubbele van 22 euro in zat maar hebben toch niet bij hoeven betalen.

Je stelt het nu zo dat het vrij zeker is dat het gebeurt. De kans dat je pakje er door de douane tussenuit word gepikt en dat je met extra kosten te maken krijgt is er wel, maar die is heel klein.

Ach, als ik dat zou doen, zou ik allicht de pineut zijn, want ik schijn overal pechabonnementen op te hebben, grrrr

De aangegeven waarde op de pakjes is heel laag en er zit geen factuur bij. Er is bij mij nog nooit een pakje uit China en omstreken door de douane geopend en ik bestel daar al jaren.

Die Vamo V5 heeft mij exact 24,04 eu gekost. Zelfs als daar nog btw en invoer bij zou komen, zit je nog ruim onder de gemiddeld 50 eu wat er hier in Nederland voor wordt gevraagd. Lijkt me toch de moeite van het proberen waard.;)

• 1 month later...