tuur69 Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 mijn eerste reviewtje voor de enkele fogger dampers hier op het forum, de fogger v2 naast de fogger v3 op het eerste zicht is er maar weinig verschil op te merken buiten de metalen huls om het glazen tankje maar bij de volgende foto's kan je een klein verschil zien in de grootte zowel de hele fogger als alle andere onderdelen enkel het glazen tankje is identiek hetzelfde, bij de v2 was het eerste dat opviel de drip tip die er wat wankel in zat dat is niet zo bij de v3 hier staat hij er stevig in maar bij deze merk je dan alweer meteen een ander wankellig iets namelijk de aircontrol ring waar nogal wat speling op zit, bij de v2 schuift het glazen tankje over de onderste o ring en de bovenste o ring gaat in het tankje dat is niet meer zo bij de v3 daar komt de o ring onder het glas en boven ook op het glas en vallen de o ringen in het metalen kapje zo zit in het metalen kapje dat op het tankje zit nu een schroefdraad om die op de schouw te draaien daar je bij de v2 deze er zo op kon duwen misschien wel een voordeel bij het vullen dat je deze niet per ongeluk los trekt, de coil base is ietjes breder en hoger dan de v2 ook de schouw is etsje langer en de + en - pooltjes zijn ook een heel heel klein beetje langer met afgeronde schroefkopjes en dat maakt het toch weer net makkelijk genoeg om je coil te bevestigen aan de pooltjes want dat was bij de v2 wel een probleem, wat de aircontrol betreft had ik al vermeld dat er wat speling op de ring zit maar is er ook een luctgaatje meer in de v3 '4 gaatjes' tegenover 3 bij de v2 maar geeft het eigelijk geen verschil zelfs met de aircontrol ring volledig opn zuig je zelfs minder lucht dan bij de v2 al dat dat bij beide meer dan genoeg lucht aanwezig is [img width=400 height=300]http://u1312.hizliresim.com/1j/t/vw2zg.jpg op de foto's is telkens de v2 links en de v3 rechts te zien [img width=400 height=300]http://u1312.hizliresim.com/1j/t/vw31q.jpg de foggers zijn bij mij standaard uitgerst met microcoil en watten deze 2 zijn nu 1,45 en 1,48 ohm hiermee kan ik ze nog net op een vv-vw dampen als op een mech zo komt de v3 straks vooral op de hsigar hammer te staan [img width=400 height=300]http://u1312.hizliresim.com/1j/t/vw36y.jpg ik heb ze nu beide op een vamo staan een v2 en v5 op 8 watt om het dampen te vergelijken en qua damp zijn ze gelijk aan elkaar maar smaak moet ik toch toegeven dat de v2 iets beter is en dat heeft te maken met de lucht toevoer dat bij de v2 toch beter is dan bij de v3 misschien door de ring die wat los zit maar betwijfel het toch een beetje want je krijgt bij de v3 niet meer lucht dan d v2 ondanks de v3 een luchtgaatje meer heeft [img width=300 height=400]http://u1312.hizliresim.com/1j/t/vw3js.jpg qua prijs zijn ze ook zowat gelijk de v2 komt van hadivape voor iets van een 32,95 euro en de v3 komt uit de uk voor 24,99 pond ongeveer een 30 euro zonder verzendkosten http://www.vapegeek.co.uk/FOGGER-V3-002.htm hopelijk heb je hier iets aan voor diegene die er zich een zouden willen aanschaffen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sepultura Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 mooie review duidelijk en met mooie foto's top dank je !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ohmless Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Inderdaad mooie review Tuur, vooral de topic titel MEET THE FOGGERS is leuk gevonden.. Zelf al een paar x de fogger 2 in mijn winkelwagen gekieperd omdat ik hem er zo sexy uit vind zien.. Jerry Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirodi Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 Tuur ik wil de Fogger V3 gaan bestellen, maar als ik zo lees bij je is het niet echt een toppertje qua afwerking, dus nou weet ik het niet meer :weetnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuur69 Posted December 26, 2013 Author Share Posted December 26, 2013 @ ditta, uiterlijk is het wel de moeite waard het is enkel de aircontrol ring die wat losjes erop zit op gebied van dampen scheelt het maar heel weinig maar een groot voordeel is toch wel dat het monteren van de coil makkelijker gaat dan bij de v2 en om deze in je assortiment te brengen zou ik ook 2 keer over nadenken want de v2 is volgens mij toch ook niet hard in omloop gegaan hier op het forum maar dat weet jij beter dan ik natuurlijk naargelang hoeveelvraag je ernaar hebt gehad, k blijf hem wel gebruiken in ieder geval zowel de v2 als de v3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fusebox Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Mooie review en leuke titel, vooral ook top dat je een vergelijking tussen de V2 en V3 hebt gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts