Jump to content

Waar zijn de smileys?

Guest sosha

Recommended Posts

Ik kan sinds een paar dagen geen smileys  meer gebruiken. Krijg alleen de tekst bijv: :mep, :meisje e.d.

WYSIWYG staat aan. Dat is toch goed?

Wie weet de oplossing?  Ik :weetnie :weetnie

Ja inderdaad. Eerst zag ik ze direkt als ik een reactie typte. Nu krijg ik dan alleen woorden. Maar nu ik weet dat ze in de uiteindelijke tekst  wel verschijnen is het ook wel goed. Toch raar dat het ineens veranderd is.

Daar ging ik ook niet van uit Sander. Ik dacht eigenlijk dat ik iets gedaan had. Ben namelijk geen ster met de computer. Blijft een raadsel waarom het ineens anders werkt.

Ik zie dat je het standaard thema gebruik...

Misschien is het daar kapot.

Blijkbaar is dat het ook niet.

Ik mijn text zie ik trouwens altijd alleen de text.

aha van een andere site dus, veel te moeilijk voor mij dus  :lol

maar  :bedankt

Is helemaal niet moeilijk,als het mij lukt dan kan iedereen het.Ga bv naar ForumSmilies kies je smiley selecteer en je kan zo de boel in je bericht plakken.

zwaaipetje.gif

• 1 month later...
Guest Poops_McGhee

Van mijn part mogen die smilies geheel verdwijnen. We zijn toch geen schoolkinderen meer? Ik durf op kantoor bijna niet meer op deze site te bladeren, nadat ik de laatste keer gevraagd werd of ik een site aan het checken was waar mijn dochter komt. En die is 12...

in de nieuwe template komen ook iets beter passendere emoticons die bijdragen aan een gesprek en allemaal even groot zijn

emoticons zijn bedoeld om een stuk text te voorzien van de bedoelde emotie en zijn het verschil tussen een grappige opmerking en iemand onderuitschoffelen dus zeker wel van belang

hoe en welk type.... ja daar wordt aangewerkt

Van mijn part mogen die smilies geheel verdwijnen. We zijn toch geen schoolkinderen meer? Ik durf op kantoor bijna niet meer op deze site te bladeren, nadat ik de laatste keer gevraagd werd of ik een site aan het checken was waar mijn dochter komt. En die is 12...

:shock Mag jij tijdens je werk zomaar forummen? Wat een  :connie luizenleventje  :bakkie hebben die kantoorgasten  :hoi zeg! Ik denk dat heel wat  :zweep bazen daar toch heel anders  :mep over denken.