Jump to content

Kan ik berichten uitzonderen in de lijst "ongelezen berichten"?

Recommended Posts

Ik klik (bijna) dagelijks op de optie "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek".

Kan ik topics uitzonderen zoals b.v. alle "SPEL........"-topics?

Ik ben niet van spelletjes en zou het leuk/handig vinden als ik mijn ongelezen berichten zou kunnen beperken

door iets van een filter.

Is dat mogelijk op dit forum?

Ik klik (bijna) dagelijks op de optie "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek".

Daar hebben anderen ook al 's om gevraagd, wat me erto verleidde een PB-discussie te hebben met Sander. Hij heeft geen behoefte om het te implementeren, al kan het wel.

Guest Sealander81

Ik zou ook graag een filterfunctie willen, dan kun je de zaken die je niet interesseren gewoon niet in je filter stoppen.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

bij deze het forum draait in mijn ogen goed er is altijd wel iets wat een ander liever anders ziet maar met bijna 6000 leden is dat niet te voorkomen.

maar persoonlijk zou ik zeggen doe en lees de dingen die je intereseert maar ga niet van alles proberen te veranderen want dan is een ander het daar weer niet mee eens.

neem het forum zoals het is en lees wat je lezen wilt rest gewoon overslaan.

en voor de mensen achter de schermen van het forum kan ik alleen maar zeggen ga zo door

Ha ha... ik wilde net een bericht plaatsen met exact dezelfde vraag.

De spelletjes topics e.d. zou ik er ook graag uit filteren. Net als de inmiddels gesloten topics (bij verkopen e.d.) die je iedere dag weer nutteloos terug ziet wanneer je 'Toon reacties op mijn berichten' aanklikt. Echt rete-irritant allebei...  :zweep

Verder is dit natuurlijk een super-forum. Daarover geen twijfel.  :balans

Daar hebben anderen ook al 's om gevraagd, wat me erto verleidde een PB-discussie te hebben met Sander. Hij heeft geen behoefte om het te implementeren, al kan het wel.

Volgens mij heb ik op jou verzoek de functie om boards te negeren aangepast?

Al kan het ook op verzoek van iemand anders zijn geweest.

In dat geval mijn excuses.

Maar je kan boards gewoon laten negeren.

Een filter om sommige leden weg te "filteren" ......... lijkt me ook wel wat :grins

Het is ook nooit goed of het deugt niet .........................

Er is een optie om mensen op je negeer lijst te zetten :lol

Volgens mij heb ik op jou verzoek de functie om boards te negeren aangepast?

Al kan het ook op verzoek van iemand anders zijn geweest.

Dat was ik inderdaad, en het werkt nog steeds niet, helaas.

...

maar persoonlijk zou ik zeggen doe en lees de dingen die je intereseert maar ga niet van alles proberen te veranderen want dan is een ander het daar weer niet mee eens.

...

Nee, Remco, het filter werkt persoonlijk. Mijn filterinstellingen zouden jouw werking van het forum niet aan tasten.

Net zoals de notificaties nu persoonlijk werken.

...

en voor de mensen achter de schermen van het forum kan ik alleen maar zeggen ga zo door

Daar kan ik het alleen maar 200% mee eens zijn!!!!

In je profiel onder profiel wijzigen staat genegeerde boards.

Aha..... de filterfunctie bestond dus al! Mooi.

Ik heb speelplaats & kletskoek 'uit' moeten/willen zetten vanwege de "SPEL: =....topics".

(Nu ben ik dan het andere off-topic <> SPEL: kwijt,  maar je kan nu alles hebben.)

Bedankt Sander voor de tip!!!!

Waarom niet 'genegeerde topics' ipv 'genegeerde boards'? Dat is toch veel handiger?  :weetnie

Daar kan ik mij wel iets bij voorstellen, want de verschillende voorkomens van boards is voorgedefinieerd en desondanks toch al meer dan 40?

Het aantal topics is niet te voorspellen, ik zou niet eens weten hoeveel het er nu al zijn.

Dan zou ieder topic voorzien moeten worden van een negeerknop. En ik ben bang dat dat ten koste

gaat van de performance van het forum (bij het opstarten).

Als betere oplossing zou ik persoonlijk zien: alle topics die betrekking hebben op "SPEL:...." in een speciaal

"SPEL:....-board" in plaats van her-en-der in dieverse boards zoals nu gebeurd.

Maar ja...... dan moeten onze moderators daar weer flink op toezien, en ik denk dat ze al druk genoeg zijn nu!!!!

;-)