Guest Dominick007 Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 Hoi iedereen Ik heb via onze Facebookgroep E-dampertjes een filmpje gepost ivm de 2 mods Ik heb zo goed mogelijk een filmpje proberen maken over deze 2 Let niet op eventuele fouten of weet ik veel wat. Als het op filmpjes aankomt ben ik een noob :D hier alvast het linkje :) https://www.facebook.com/photo.php?v=413316885368071 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tante Til Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 hihihih, leuk........... Ik krijg helaas net bezoek, maar zodra die weg is ga ik verder kijken...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dominick007 Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 ff vergeten bijzetten waar ik ze gehaald heb :O www.reosmods.com www.ecigwizard.com => groove Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest datida Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Toch mooi gedaan hoor voor je 2 de keer :dogroos Persoonlijk wist ik voordien niet dat dit bestond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dominick007 Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Toch mooi gedaan hoor voor je 2 de keer :dogroos Persoonlijk wist ik voordien niet dat dit bestond Bedankt :-) De bottomfeeders bedoel je die? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tante Til Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Ik vind dat je het leuk doet hoor........!! :e33Compliment. Als ik zoiets zou moeten doen kwam ik beslist niet veel verder dan, ehm.............. ehm.......... :JaqV En ik vind die gouden echt gaaf........ jammer dat ie zoveel "zuipt", dat dan weer wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skull88 Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Had zo eentje wel eens in een liquidreview zien passeren, had toen iets van raar damperke, heb dus ook weer wat geleerd uit deze review. Zeer goede review trouwens :respect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest verstokte smoker Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Mooie review :respect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest datida Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Yups had nog nooit van bottomfeeders gehoord Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dominick007 Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Bedankt allemaal :) Ik ben er gek op! Alle 2 zijn ze supercool, makkelijk in gebruik en perfect mee te nemen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camikease Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Een hele nette duidelijke video-review, Dominique. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cricque Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Geen facebook ... ook absoluut geen interesse in facebook toestanden etc, hetzelfde voor twitter en alle andere consoorten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dominick007 Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 wil het gerust hier ook uploaden maar weet niet hoe dat macheert. op youtube ga ik het niet zetten want vind dat te open Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kevin Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Op youtube kan je je video's natuurlijk ook "verborgen" zetten, dan kunnen enkel mensen met de link die video bekijken en is er dus ook niets van in zoekresultaten te vinden. Je kunt ook voor prive kiezen maar dan moet je een e-mail adres of gebruikersnaam opgeven van wie het mag zien. Dit raad ik dus niet aan. Kies gewoon voor verborgen en deel de link hier ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dominick007 Posted May 26, 2012 Share Posted May 26, 2012 Op youtube kan je je video's natuurlijk ook "verborgen" zetten, dan kunnen enkel mensen met de link die video bekijken en is er dus ook niets van in zoekresultaten te vinden. Je kunt ook voor prive kiezen maar dan moet je een e-mail adres of gebruikersnaam opgeven van wie het mag zien. Dit raad ik dus niet aan. Kies gewoon voor verborgen en deel de link hier ;-) Zo nu kan iedereen hem zien ^^ http://www.youtube.com/watch?v=9X-3KHCdQE0&feature=youtu.be Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dominick007 Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 nu ook al beiden aan het testen geweest met cartomisers, werkt perfect! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts