Jump to content

Nieuwe aankoop van een Apovoe APL-A580.

Guest FireInStyle

Recommended Posts

Guest FireInStyle

Hallo allemaal,

Ik heb mezelf vanavond een Apovoe APL-A580 kado gedaan van www.SmokeForFun.nl

(klein beetje zelfbevlekking mag best vind ik zelf...)

Inhoud van het doosje:

1 Gebruiksaanwijzing (Engels talig)

2 650 mAh batterijen (Allebei volledig geladen)

2 Atomizers

2 Dustcaps

2 Covers

2 Mondstukjes

1 USB adapter

1 Wall charger

Eerste indruk:

Het is een mooi doosje waar deze E-sigaret in zit.

De handleiding is erg duidelijk en zelfs, voor een beginnende E-roker zoals ik, goed te begrijpen.

De Engelse handleiding wordt ondersteund met duidelijke foto's zodat zelfs iemand die geen engels spreekt of leest de APL zonder problemen kan gebruiken.

Het vullen:

De liquid heb ik in een naaldflesje gedaan en na instructie van Tessa het naaldflesje in de atomizer gestopt.

Er staat in gebruiksaanwijzing wel duidelijk hoe en waar de naald ingebracht moet worden maar ik had zelf nog geen ervaring met het gebruik van dit type atomizer.

Ik was dus een beetje te voorzichtig bij mijn eerste poging het naaldflesje in te brengen omdat ik de APL niet bij de eerste poging wilde slopen.

Ook ik ben nooit te oud om te leren en ik heb nu helemaal door hoe ik deze handeling moet verrichten.

Het gebruik:

Het valt me op dat de APL erg veel damp geeft.

De smaak is erg fijn en helder.

Persoonlijk vind ik het platte mondstukje van de APL prettiger dan een ronde driptip.

Het is door de LED lampjes aan de onderkant van de batterij erg duidelijk te zien hoe vol deze nog is.

Voorlopige conclusie:

Ik ben erg tevreden over de prestaties en uiterlijk van de APL-A580 en ik moet zeggen dat het mijn verwachtingen overtreft.

Tot een volgende keer.

Met dampende groet,

Onno aka. FireinStyle

Guest Briggitte

Leuk Onno!!!

Fijn dat -ie bevalt: is toch wel heeeel erg prettig als iets voldoet: ALLES om de A-tjes weg te houden toch?

Heb ik nog een vraagje: heeft die clearo die er bij zit misschien een zgn 510-aansluiting?

'k Ben eig nog op zoek naar een fijne clearo voor op m'n Spuitje, maar dan wel eentje waarvan ik gok dat ie me bevallen gaat, snap je?

Nou, voor jou hier nog een heel mooi vurig plaatje: een van m'n favo's  :jazeker

firenote.jpg

Guest FireInStyle

Hoi Brigitte,

De clearo werkt perfect maar ik weet niet of hij ook te gebruiken is op het spuitje van Priest.

Om hem te kunnen gebruiken op het pijpje zou je er een hulsje en mondstukje bij moeten hebben.

Persoonlijk zou ik zeggen dat een C8 met een mondstukje handiger zou zijn maar ik weet niet of de clearo ook werkt op het spuitje.

Er zit in ieder geval wel een 510-aansluiting op.

Misschien kan je Vader Priest  :priest zelf vragen of hij denkt dat de C8 geschikt zou kunnen zijn voor zijn pijpje.

Het is inderdaad een erg mooi plaatje. :D

Alles met een 510 aansluiting kan op het spuitje.

Er zijn echter clearo's /carto's die de buitenkant van de ego batterij gebruiken, (De cone schroefdraad).

Daar zul je een adapter voor moeten gebruiken.

Vraag me niet waar je die haalt,maar dat zullen anderen ongetwijfeld weten.:priest

Guest Briggitte

Bedankt voor jullie antwoordjes Onno & Priest! 'k Ben er ondertussen idd achter dat deze clearo niet maar zo op het  :Yvy2  kan.

Maar... 'k ben ondertussen heeeel tevreden aan het dampen hoor  :yeahh

'k Had ff een teleurstellende ervaring met een giantomizer, maar wacht nu met spanning op een soort tankjes-achtig-iets [incl damp-ervaring die voldoet he...], alleen omdat daar veel meer in kan dat de 510-dc waar ik nu heel tevreden mee damp.

Mocht dat nou ook egnie gaan bevallen, met die tankjes, dan zal ik m'n beeld over groot-veel maar gewoon 'n beetje bijstellen  :balans

Tjah... aanvaarden he... accepteren enzo..  :grins

Guest Briggitte

Thnx R@tje, maar ik wacht m'n ervaring nog ff af met die 'tankjes' die ik nu heb: dampt voor nu iig heeeel prettig ['k heb 't linkje zo ff niet bij de hand: maar als 't goed komt, zet ik 't wel bij m'n topic waar ik de vraag zette, voor iets "GROOTS" voor op het Spuitje]

'k Ben ff 'n stukje voorzichtiger met m'n uitingen nu  :jazeker