cmj Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Ik merk dat ik wisselend resultaten krijg bij gebruik van de zoek functie hier. Ik krijg beter resultaat door Google te gebruiken in een extra browser tab. Ik vind dit vooral een verbetering geven bij gebruik van meerdere woorden tegelijk. Bijvoorbeeld, protank rubber smaak site:http://www.elektrisch-roken.nu Zoekterm gevolgd door een spatie gevolgd door- site:http://www.elektrisch-roken.nu Misschien heeft iemand anders hier ook baat bij, ik vond het iig vermeldenswaardig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RenéH Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Ik vind de zoekfunctie ook niet geweldig, krijg soms helemaal geen hits terwijl ik weet dat ze er wel zijn. Soms werkt het om nog een keer te zoeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannes62 Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Ik ben er achter gekomen (maar is voor een ander misschien oude info) dat de zoekfunctie het beste werkt wanneer je op de index-pagina staat Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmj Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 Hans, bedankt ik zal daar op letten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvy Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Klopt. Je moet sowieso op de Index-pagina staan, dan pas doorzoekt ie alles. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest esjeka Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Wanneer je niks invult bij zoeken, kun je geavanceerde opties kiezen. Je hebt dan meer mogelijkheden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannes62 Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Wanneer je niks invult bij zoeken, kun je geavanceerde opties kiezen. Je hebt dan meer mogelijkheden. Goeie tip, daar hebben we wat aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smali Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Ik vind de zoekfunctie ook niet geweldig, krijg soms helemaal geen hits terwijl ik weet dat ze er wel zijn. Soms werkt het om nog een keer te zoeken. De zoekfunctie is eigenlijk best handig. Wanneer je niet via de index pagina zoekt, doorzoekt hij alleen het subforum of topic van waaruit jij je zoekopdracht start. Dat scheelt heel veel resultaten die bij een algemenere zoekterm anders wel te zien zijn. Maar je moet het inderdaad wel even weten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmj Posted January 10, 2014 Author Share Posted January 10, 2014 Bedankt allemaal voor de tips, Esjeka ik zal de geavanceerde opties zeker proberen, en Smali, subforums doorzoeken is zeker belangrik en handig, als je het eenmaal begrijpt. Misschien zou het handig zijn als iemand alle informatie hierover op een centraal plek zou zetten, vooral voor nieuwe leden? Chris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gast Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Ik moet ook bekennen dat de zoek functie hier op het forum al een tijdje stuk was. Gaf soms database foutmeldingen en niet alles was te vinden. Per vandaag zou dat weer opgelost moeten zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmj Posted January 14, 2014 Author Share Posted January 14, 2014 Bedankt Sander, goed te weten dat de problemen voorbij zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts