Jump to content

Zoek functie forum

Recommended Posts

Ik merk dat ik wisselend resultaten krijg bij gebruik van de zoek functie hier. Ik krijg beter resultaat door Google te gebruiken in een extra browser tab. Ik vind dit vooral een verbetering geven bij gebruik van meerdere woorden tegelijk.

Bijvoorbeeld,

protank rubber smaak site:http://www.elektrisch-roken.nu

Zoekterm gevolgd door een spatie gevolgd door-  site:http://www.elektrisch-roken.nu

Misschien heeft iemand anders hier ook baat bij, ik vond het iig vermeldenswaardig.

Guest RenéH

Ik vind de zoekfunctie ook niet geweldig, krijg soms helemaal geen hits terwijl ik weet dat ze er wel zijn. Soms werkt het om nog een keer te zoeken.

Ik vind de zoekfunctie ook niet geweldig, krijg soms helemaal geen hits terwijl ik weet dat ze er wel zijn. Soms werkt het om nog een keer te zoeken.

De zoekfunctie is eigenlijk best handig. Wanneer je niet via de index pagina zoekt, doorzoekt hij alleen het subforum of topic van waaruit jij je zoekopdracht start. Dat scheelt heel veel resultaten die bij een algemenere zoekterm anders wel te zien zijn. Maar je moet het inderdaad wel even weten.

Bedankt allemaal voor de tips, Esjeka ik zal de geavanceerde opties zeker proberen, en Smali, subforums doorzoeken is zeker belangrik en handig, als je het eenmaal begrijpt.

Misschien zou het handig zijn als iemand alle informatie hierover op een centraal plek zou zetten, vooral voor nieuwe leden?

Chris

Ik moet ook bekennen dat de zoek functie hier op het forum al een tijdje stuk was.

Gaf soms database foutmeldingen en niet alles was te vinden.

Per vandaag zou dat weer opgelost moeten zijn.