Jany Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 Er was eens, lang geleden, een meisje dat een webwinkel begon in e-rookwaren. Dit was november 2007. Voor de mensen die me nog kennen was de webwinkel Rookgezonder waar ik toen vooral Sedansa sigaretten verkocht. Als je zo'n tijd alleen maar vieze atomizers en defecte batterijen vol smurrie hebt schoongemaakt, dan kun je je misschien voorstellen dat na de overdracht van mijn webwinkel het e-roken eigenlijk links heb laten liggen. Een tijdje geleden kreeg ik voor mijn verjaardag een Ego-T en er ging een wereld voor me open. Wat een verandering ten opzichte van de penmodellen. Toch vond ik het nog wel wat geprut met die tankjes en het vullen en helaas, ondanks de goede dampervaring, belandde het ding in de kast. Nu ben ik weer op een punt dat ik het a-roken helemaal zat ben en ik heb me weer even verdiept in de nieuwe ontwikkelingen. Vandaag heb ik de nieuwe batterijen en de CE4 Plus Clearomizer ontvangen van Vapecheaper.com. De batterijen heb ik vooral besteld voor de leuke print en de Clearomizer leek me gewoon handig. Daarnaast heb ik een aantal verschillende smaakjes besteld, maar ik merk dat ik nog even moet zoeken naar het goede smaakje. Bij binnenkomst gelijk het mondstukje eraf gedraaid en vanuit het druppelflesje vullen. Klein drupje in het midden gedaan en dampen maar. De dampproductie is zeer goed. De gier iets minder, maar voor mij voldoende (na lange tijd niet meer dampen moest ik het eerste half uur bijkomen van het hoesten). Tot nu toe ben ik erg tevreden. Pluspunten: - makkelijk te vullen - goede dampproductie - leuke kleurtjes (het oog wil ook wat) - goede smaak (geen nare bijsmaakjes) - geen lekkages Minpunten: - Gier is iets minder dan bij een ato, maar voor mij voldoende - 1 clearomizer is iets scheef gemonteerd, staat wat raar op de batterij, maar werkt verder wel prima De duurzaamheid moet nog blijken, maar tot nu toe ben ik blij en heb ik vanaf vanmiddag mijn a-tjes laten liggen Groetjes Jany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tante Til Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 :clap :clap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rMco Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 Jany mag ik je hartelijk bedanken voor je geweldige info!!! Ik kende die site nog niet en die ego vision clearos zijn echt spotgoedkoop daar!! Ik ben ook altijd opzoek naar goede euro e liquids en het viel mij gelijk op dat hun vloeistof precies het zelfde is als de @37 van ebnferro(zelfde namen van vloeistof zelfde flesje alleen andere kleur en zelfde prijs) bij @37 zijn alleen sommige van mijn favoriete vloeistoffen uitverkocht, maar daar niet . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jany Posted June 12, 2012 Author Share Posted June 12, 2012 Graag gedaan! Ik ben echt heel erg onder de indruk van de clearo's. Al zou ik er maar een week mee doen, dan nog ben ik goedkoper uit dan a-roken. Merk alleen dat ik toch ook wat low of zero liquid moet gaan bestellen, want ik leg hem niet meer weg met als gevolg een beetje dizzy (eigen schuld natuurlijk, maar tis zo lekker) Ik kom echt nog uit de kliederkledder-tijd met een prijs van 30 euro voor een atomizer......ik is zo blij met mijn nieuwe speelgoed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tante Til Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 gaaf...............!!! Ikke blij voor jou. :knipwink Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 Fijn Jany: heerlijk he, als je damper 'gewoon' doet wat ie moet doen :yeahh Ik kwam dit berichtje van je tegen... SUPER!!!! :yeahh Reactie van de belastingdienst: Geachte mevrouw e-damper, Gezien u niet meer meewerkt aan het spekken van de staatskas met a-roken delen wij u het volgende mede: Wij zullen uw aanslag verhogen met een vastgesteld percentage in verband met niet-rokerstoeslag. Dit percentage staat gelijk aan het aantal sigaretten welke u voorheen consumeerde en bedraagt 25%. Gelieve uw aanslag met bovengenoemd percentage te verhogen. Met vriendelijke groet, Meneer Belastingdienst :onschuldig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jany Posted June 12, 2012 Author Share Posted June 12, 2012 @Brigitte, hahahahahahahah, wist heel niet meer dat ik dat gepost had :a95 :lolz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 'k Had heel ff in je profiel geneusd: ik kende je naam niet.... vandaar.. Is 't nou een ' terug Jany'? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jany Posted June 12, 2012 Author Share Posted June 12, 2012 Als de hardware zo blijft werken als nu, dan ga ik toch echt met die andere troep stoppen. Ik ben wel vooral een lezer, tenzij ik denk wat zinnigs te kunnen zeggen (en das niet vaak dat ik iets zinnigs zeg hahah) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woods Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Bedoel je dat het "pijpje" wat scheef staat? Als je de driptip eraf draait kun je dat weer corrigeren door met iets duns (stopnaald) aan de zijkant van het buisje te drukken. Driptip terug en klaar :knipwink Voel ook even aan de onderkant: soms staan ze daar scheef op het metalen rondje. Ook weer prima te corrigeren door ff aan te drukken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL210419 Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Hey Jany, lieverd, welcome back. Leuk dat je er ook weer bent, de hardware is een stuk beter nu. Groetjes van "buurman" Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest R@tje Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 back! Ik kan me nog vaag wat herinneren van een ander forum....had je toen geen andere nickname? Veel plezier met dampen iig ...je zal zien dat er in 5 jaar een hoop verbeterd is! :jahsmke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jacqueline V Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Janyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy wat leuk om weer wat van je te horen :bliss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Priest Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Jany........ :a025 .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jany Posted June 13, 2012 Author Share Posted June 13, 2012 Wat leuk zo'n warm welkom :bestfriend @Buurman ;) leuk dat je ook weer aan het e-roken bent. Kan me herinneren dat je het echt heeeeeeeeeeeelemaal had gehad. @Jacqueline V. Ook nog steeds van de partij, een echte volhouder. Ben je intussen helemaal gestopt of nog steeds lekker aan het dampen? @Priest: Ik zie dat jouw oliespuitje nog steeds fanatiek wordt gebruikt (volgens mij het enige product dat echt al 3 jaar functioneert) :aaibol @Ratje: ik heette toen rookgezonder ;) @Woods: heb ontdekt dat een keer op de grond laten kletteren ook werkt, was alleen niet helemaal de bedoeling........wel de duurzaamheidstest doorstaan nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sidoon Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Heeeeey Janyyyyy, welkom terug, fijn om te lezen dat je nieuwe damper je tot nu toe goed bevalt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Twinkie67 Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Hoi Jany! Welkom! Leuk dat je allemaal oude bekenden terug ziet hier! Succes met je nieuwe dampwaar! :dogroos Link to comment Share on other sites More sharing options...
monky Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Hoi Jany, ik weet dat jj zo ongeveer wegging toen ik zo ongeveer kwam, maar kan me je nog wel herinneren. Gaaf dat je het e-roken hebt teruggevonden. Is stukken beter als toen he? Hiermee ga je het wel redden :jazeker Have fun! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wil Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Jany, en ja je gaat nog heel wat beleven in dit damp land :jahsmke . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rita Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 Welkom jany Link to comment Share on other sites More sharing options...
zonnebloem Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Welkom Jany :dogroos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest verstokte smoker Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 :hi Welkom Jany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest atje Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bearkiller Posted June 14, 2012 Share Posted June 14, 2012 Welkom Jany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chiel78 Posted July 10, 2012 Share Posted July 10, 2012 Gek dat wat voor de ene wel werkt voor de ander helemaal niet. Ik heb in het begin een klein fortuin uitgegeven aan clearomisers (ook de CE4 en de CE10) waarvan zeker de helft niet of nauwelijks werkten en de anderen maar heel kort werkten of heel snel direct al verbrand smaakten. Ook de F1 clearomiser was een drama, peperduur en allebei smaakten ze vies. Ben toen op aanraden van hier overgestapt naar de dualcoil cartomisers en daarmee nog nog maar bij een enkele de pech gehad dat ze het niet goed deden. Toch wel jammer want ik vond het vullen en gemak van de clearomisers toch wel stukken beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts