Guest Schoorsteen78 Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Maak al even dit forum mee en zie dermate leden toenemen en berichten dat ik op zich wel benieuwd was hoe deze forum nog werkt als er ? een lid of 15000 of 25000 lekker druk aan het posten gaat met afbeeldingen enz enz. Is hier van tevoren al rekening mee gehouden of is dat op zichzelf geen probleem met een forum-systeem. Kan me wel een forum voor de geest halen waar dagelijks 1500 leden online zijn is dat hier ook haalbaar en zojah petje af als er dagelijks meer dan dat tegelijk kan posten zonder even verwezen te worden naar je koffieapparaat omdat het even te druk wordt met posten. Volgens mij is het nu op zich ook wel aantrekkelijk voor een bedrijf om een banner-tje van 170x45 pixels te hebben op de homepage met allemaal kortingskreten waar we niet op zitten te wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dekok Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Dat is gewoon een kwestie van je server capaciteit aanpassen, en dat moet geen probleem zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gast Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 1500 is geen enkel probleem op dit moment. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts