Jump to content

Apollo V-tube (upgraded lavatube) startkit

Sv3nne

Recommended Posts

Hier ben ik met een kleine review van mijn 1ste mod alsook de shop ervaring met apolloecig.co.uk.

Besteld op woensdagavond 6 juni en ontvangen op dinsdag 12 juni, ik had jammer genoeg de bel niet gehoord dus moest ik nog 2 dagen wachten om hem op te halen in een postpunt in de buurt  ::angryboos , dus eigenlijk had ik hem maar op donderdag, maar best wel snel genoeg verzonden door Apollo.

De prijs die ik ervoor betaald heb:

69.95£ - 20.98£ (30% korting)= 48.97£ + 9.70£ (verzending) = 58.67£ / 75€Totaal

aolvrr.jpg

fwk8si.jpg

20iszea.jpg

Mijn 1ste indruk als ik hem uit de doos nam was omg wat is ie zwaar (163g met batterij en 121g zonder).

De grootte viel goed mee (13 cm), ik had hem eigenlijk nog groter verwacht.

Snel de batterij in de lader gestoken en hier moet ik toch een minpuntje kwijt, de lader is niet echt super van kwaliteit. Als je de batterij er recht inplaatst dan geeft hij een vol signaal, je moet eigenlijk de batterij een beetje schuin plaatsten zodat er iets meer druk wordt geplaatst op de + dan pas wordt het groene lampje rood en weet je dat hij oplaadt.

Na 2 uurtjes laden was de batterij vol, tijd voor een 1ste dampje  :grins , de bottomcap eraf geschroefd, die is ook in stainless steel dus goeie kwaliteit.

Alles weer samen gestoken, de eGo DC tank derop met mijn hemelse Hazelnut Cream sapje.... De volt verhoogd naar 4v .....

....

MMMMMMMM lekkuh!!! Wat een leuke constante damp, het is alsof de airflow beter is als op een gewone eGo batterij.

de knop vind ik ook goed geplaatst en ook in stainless steel. De kleine knoppen voor het voltage te veranderen zijn de gewone plastic van de andere lavatubes bekend, die ratelen wel een beetje als je met het apparaat schudt. Maar ik vind dit niet ergerlijk.

Cartomizers met hoge weerstand heb ik nog niet, dus de hogere volts zullen voor later zijn. Hoger dan 4.2v ga ik niet want dan gaat de smaak van de liquid eruit.

Buiten de metalen driptip en het zakje vind ik de randapparatuur echt een tegenvaller. De lader had ik al vermeld, je krijgt er slechts 1 batterij bij en de high resistance atomizer ... tjah het is er zo eentje waar je 3 druppeltjes op mag doen, driptip erop en 10 keer inhaleren en weer drippen ... Ik kreeg er wel 1 wegwerp ecig bij als cadeau (tabacco 12mg) bij bestelling over 60£.

Normaal gezien kost deze mod rond de 100€ met verzending incl, dan vind ik toch dat je er 2 batterijen en een goeie high resistance atomizer mag bij steken.

Over de batterijduur kan ik nog niet veel zeggen omdat ik de laatste dagen niet veel ben thuis geweest en op verplaatsing de gewone eGo twist meeneem.

Dus samengevat:

+Oerdegelijk apparaat dat tegen een stootje kan

+goeie airflow

+mooie metalen driptip

+gratis wegwerpsigaret

-kwaliteit lader

-slechts 1 batterij

-3 druppeltjes atomizer

-ratelende knopjes

Conclusie: een mooi apparaat dat een beetje in de schaduw wordt gezet door de flauwe randapparatuur die erbij zit

Zolang hij oplaadt ga ik hem niet terugsturen, tenslotte no biggy , gewoon de batterij een beetje schuin plaatsen  :e33

Wel jammer dat mijn clearomizer CE4 er niet op past, er zit nochthans een adapter ingebouwd. Ik krijg er alles op behalve dit. Iemand soms een oplossing?

• 2 weeks later...
Guest MarcelB

Ik kan me hier volledig bij aansluiten had de SS LT donderdag binnen gekregen.

mijne vanuit de VS omdat ze in de UK al uitverkocht waren scheelde maar n euro :D

Ik kan me hier volledig bij aansluiten had de SS LT donderdag binnen gekregen.

mijne vanuit de VS omdat ze in de UK al uitverkocht waren scheelde maar n euro :D

Veel plezier dermee, goed apparaatje hoor! En de ato is eigenlijk nog handig om smaakjes te proeven zonder dat je een carto moet opvullen.