Guest joke1956 Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Hallo, ik zoek al lange tijd op deze site een e-sigaret die voor mij geschikt kan zijn. Ten eerste zoek ik hulp bij de keuze van de smaak en de hoeveel damp van deze sigaret. Normaal rook ik halfzware shag (Samson) en LM rood sigaretten. Om een goede keuze te kunnen maken vraag ik om jullie hulp. Ook wil ik graag een sigaret die voldoende damp biedt. Het uiterlijk vind ik ook wel belangrijk, mijn voorkeur gaat uit naar een damper die er als een échte sigaret uitziet. Ik ben niet zo gecharmeerd van die "pijpjes". m.vr.gr. Joke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bootsman Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 De enige damper die ik ken die op een echte sigaret lijkt en een beetje goed dampt is de eroll van joyetech, zo'n beetje te koop bij elke webshop/winkel die e-cigs verkoopt. In een setje zitten 2 complete dampers en je krijgt er een mobiel oplaadstation bij. Helaas is er een reden voor dat de meeste e-cigs groter zijn dan een gewone peuk. Je hebt ruimte nodig voor een behoorlijke batterij en een reservoirtje voor je liquid. De eroll werkt op zich prima, maar deze word vaak gebruikt voor "erbij" of buiten. Er kan bijzonder weinig liquid in (0,4 ml), dus je moet meerdere keren per dag liquid bijvullen. De batterijen zijn ook erg klein maar dat probleem word opgeheven doordat je dat oplaadstation erbij krijgt. Heel veel dampers zijn ermee begonnen maar gaan al heel snel over op een groter model vanwege de beperkingen die ik net aangeef. Uiteraard is dat ook mij verteld en heb ik er toch één gekocht dus als je het op deze manier wilt uitproberen dan moet je dat vooral doen, je hebt er zeker geen miskoop aan. Succes met de zoekocht! Edit: ik zie nu dat je in "vragen over het forum" zitten, niet echt de goede rubriek voor dit soort vragen, misschien kan een mod deze veplaatsen naar "je eerste e-sigaret vragen" of hoe het ook mag heten? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts