Jump to content

cartomizergaatjesmaakgeval

Guest Tante Til

Recommended Posts

Guest Tante Til

Ahhh, die heb een gaatje aan de andere kant.  Handig ja.

DIe traptankjes zijn inderdaad ook leuk.........!!! Hahahah.

• 3 weeks later...
Guest dodojuice

Ja neem aan dat je die schroef kan vervangen daarna.. Ga op zoek hier naar zo'n schroef want ik heb een voorbeeld  :a20 Laat t weten tzt..

Guest Kevin

Ja neem aan dat je die schroef kan vervangen daarna.. Ga op zoek hier naar zo'n schroef want ik heb een voorbeeld  :a20 Laat t weten tzt..

Gewoon een nieuw boutje erin waar je een puntje aan slijpt ;-)

Guest Tante Til

die dingen maken wel behoorlijke deukjes. Maar ik neem aan dat dat geen kwaad kan? (I.v.m. die watten vulling, )

Guest Tante Til
:e33  Rob heeft (niet alleen voor mijn gaatjes hoor) op MP een kolomboormachientje aangeschaft. Alleen nog zo'n bankschroefachtig gevalletje en dan kunnen we gaan gaatjesmaken.  :grins

Guest dodojuice

Met een goeie carto puncher kun je een perfect gaatje maken zo groot als je wil met minimale vervorming van de carto.. Dat is t hele idee ervan namelijk. Het belangrijkste is het speciaal geharde puntje van de schroef zoals Monox al zei. Verder moet ie handig in gebruik zijn.

De V2 carto punch voldoet hieraan vandaar dat ik deze heb besteld. Je hoeft echt niet nog 2 of 3x zoveel uit te geven om hetzelfde resultaat te krijgen.

Boren of dremel(slotten) kan natuurlijk ook maar dat is meer iets voor de handyman(not me)

• 3 weeks later...
Guest dodojuice

Ondertussen is ie binnen en hoe doet het idd perfect.. Je kan het gaatje precies zo groot maken als je wil en het gaat heel makkelijk. Voor degende die er ook 1 willen aanschaffen.