Jump to content

Tapatalk

Recommended Posts

Guest raybeek

Klop, even de "oude" verwijderen en dan weer toevoegen en dan werkt het weer.

Ik praat niet te snel, Iedereen luistert te langzaam.

Guest Bappie-NL

De oude werkte bij mij inderdaad niet meer, verwijderd. Nieuw toegevoegd en het werkt weer als een trein. :-)

Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk

Met tapatalk is het veel makkelijker door het forum te browsen op een tablet of pda.

Gewoon proberen, er is een gratis versie van.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.quoord.tapatalkpro.activity

Sent from my ASUS Transformer Pad TF300TG using Tapatalk

Ok ik ga t eens proberen.

Ff een andere zoeken, deze is voor android :)

dit forum werkt ook met tapatalk

deze is te vinden binnen tapatalk als elektrisch-roken.nu

te herkennen aan dit logo:

photo.jpg

Super bedankt,ik gebruik nu voor het eerst "tapatalk"en merk al gelijk dat het sneller gaat(zal wel nog het een en ander moeten instellen,zoeken en ontdekken maar de eerste indruk.... :bedankt

Guest Bappie-NL

Enige probleem dat ik nu nog ondervind, is dat ik weer uitgelogd wordt. Sign-in met mijn account werkt niet, handmatig steeds opnieuw inloggen dus.

Tapatalk vind ik handig in gebruik, nadelen voor mij zijn dat je geen polls ziet en ook de animatie plaatjes niet. Dat laatste vind ik echt jammer.

op mijn iphone vind ik hem heerlijk, op de ipad vind ik safari aangenamer omdat ik daar altijd uit de ongelezen onderwerpen nieuwe tabbladen open en die dan stuk voor stuk doorneem, ook links open ik in de achtergrond en kan in de thread blijven, op de iphone is dat minder fijn...

dus... best of both worlds...

Guest real187

Ik heb voor de liefhebbers ook nog de oude tapatalk (v2/3).

De oudere gebruikers hebben bij tapatalk geklaagd omdat de nieuwe versie toch net wat omslachtiger is. En de oudere betaalversie zomaar te komen vervallen is, zonder enige notificatie.

En dus door de makers een classic versie is gemaakt.

Als je nieuw bent met tapatalk , gewoon lekker de nwe gebruiken. De ouwe voegt niks meer of minder toe.

Verstuurd van mijn HTC One met Tapatalk classic

Guest Bappie-NL

Zojuist voor ik een top instelling in Tapatalk, 'de donkere' versie. Kortom voortaan geen witte achtergrond meer, maar zwart. Voor mij leest dat zoveel prettiger. :-)

Guest ShadowBumble

Top bedankt !  :bedankt :bedankt

Ik zal de ipad en phone even opnieuw instellen was toch lichtelijk vervelend dat Tapa het niet meer deed :D

Vraagje voor de beheerders: Is het ook mogelijk om het standaard aantal posts op het forum aan te passen naar 20 of 30 in plaats van de 25 waarop deze nu is ingesteld?

In de Tapatalk app kun je namelijk alleen het aantal posts per pagina in tientallen instellen (10/20/30 etc) en bij lange topics met meerdere pagina's aan posts is het lastig om de pagina terug te vinden als ik van tablet of telefoon naar m'n computer ga (of andersom) om verder te gaan waar je gebleven was met lezen.