Jump to content

KCER.nl (en het oorspronkelijke forum domein)

Recommended Posts

Op de folder die een aantal weken geleden met vereende krachten gemaakt en gedrukt is staan verwijzingen naar www.elektrisch-roken.nu en www.kcer.nl.

Ook in de Counterfactsheet staan verwijzingen naar beide websites.

Daarom een aantal vragen:

- komt www.kcer.nl (c.q. www.kcer.org) ooit terug?

- komt www.elektrisch-roken.nu ooit terug, of blijft het www.elektrisch-roken.nu ?

De Counterfactsheet kunnen we aanpassen, want die is niet gedrukt, maar van de folder hebben we er nog dik 2000 liggen....

Zou zonde zijn als de folders nu alweer in de kliko kunnen....vooral zonde van de donaties.

Alle "software" problemen met het forum en de KCER site hebben zich in alle openbaarheid voltrokken. Misschien is het daarom wel raadzaam dat er ook wat meer openheid van zaken wordt gegeven als het gaat om de oorzaak van al die ellende. Dat zou een einde kunnen maken aan onnodige speculaties en geeft ook meer duidelijkheid over wat wij in de nabije toekomst nog kunnen verwachten, zoals het wel of niet wegblijven of terugkeren van bepaalde namen en domeinen.

Of dit forum nou een .nu of .com is maakt niet zoveel uit.

De vraag over KCER lijkt me wel relevant aangezien de shops op deze site bijvoorbeeld "KCER gecertificeerd" zijn, en het logo zo ongeveer het enige plaatje is wat niet terug is gekomen na de crash.

Blijft het forum een onderdeel van het KCER, of gaan we zelfstandig door als forum?

Of is misschien het een en ander nog niet geheel duidelijk, en moeten we gewoon iet zeuren en alles rustig over ons heen laten komen ;)

Ok, de .com komt dus niet meer terug, maar KCER bestaat wel nog steeds?

Want zowel kcer.nl als kcer.org zijn geregistreerd op dezelfde persoon.

Ik hoop oprecht dat KCER kan blijven voortbestaan (en dat heeft niks te maken met kosten van flyers, maar gewoon met het doel van KCER, zéker nu!)

:sip

Ik weet in ieder geval wel waar de E-rokersgids voor Beginners voortaan is te vinden.

http://www.hotcoil-digitalmedia.nl/e-rokers-nieuws/binnenland/elektrisch-roken-forum-is-verhuisd/

Ook onder welke vlag, zoals in het bericht staat, de nieuwe te vinden zal zijn.

Edit: Bedankt Priest, die is hier inderdaad nog te vinden. De nieuwe wacht ik maar af.