Jump to content

verward en in tranen!

Guest huismus

Recommended Posts

Guest huismus

Compleet verward en inmiddels in tranen want ik snap er geen bal meer van!

Na dagen zonder forum, nooit een mail gekregen over verhuizing -ook niet in Spambox- blijken er ineens twee forums te zijn. Dus lezen, lezen en nog meer lezen. Op beide fora, totdat de .com er weer uit ligt. En daar stond de info -lees: ruzie- die de aanleiding is voor twee fora. *zucht* Mijn oma zei altijd dat waar er twee kijven er ook twee schuld hebben en de waarheid ergens in het midden ligt.

Oké dan maar, ga ik hier op .nu maar verder, wat maakt het ook uit, als gebruiker/lid ben je toch maar een speelbal/kanonnenvoer. Daaraan is sinds de middeleeuwen nog niks veranderd. Maar ik wil toch altijd wel graag weten van wie ik dan de speelbal ben. Dus kijk ik hier op .nu wie dit forum beheert etc etc http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?topic=1078.0 '> http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?topic=1078.0  Ach lieveheerin'themd, hoe ga ik dit ooit snappen? .com of .nu verwarrend hoor!

Tijdens het lezen kwam ik ook dit bericht tegen:

Ter overweging voor het nieuwe team, een week geleden zag ik dat dampforum.nl nog niet geregistreerd was. Deze heb ik toen geregistreerd en stel ik graag ter beschikking aan het FBT.

Als speelbal/kanonnenvoer doet mijn mening er natuurlijk helemaal niet toe, maar ik wil het toch even van me af schrijven: Lijkt mij een strak plan om de naam van .nu ook meteen te wijzigen. Waar rook is is vuur en wij roken toch niet meer maar dampen! Ik heb er natuurlijk geen verstand van en het zal best in het begin even wat lastig zijn, ook ivm KCER, maar dan is het verschil tenminste duidelijk en kan eventueel op handen zijnd juridisch gedoe omzeild worden misschien. Maar nogmaals, ik ben maar een forumgebruiker en heb echt geen verstand van dergelijke zaken.

Zo, m'n tranen gedroogd en hoewel ik nog steeds in verwarring verkeer heb ik besloten alleen dat forum te bezoeken dat stabiel is en er niet om de haverklap uitligt en waar ik de meeste info kan halen. Wat de naam ook mag zijn van dat forum.

Sterkte voor alle betrokkenen die hier op en aan .nu zo hard werken. Hoop dat jullie dit snel aanpassen! http://www.elektrisch-roken.nu/index.php?topic=1078.0

Guest huismus

Ik weet het ook niet peterp0st, snap er geen bal van. Wat ik wel weet is dat dit forum werkt, bereikbaar is en alle info heeft.

Ik zie dat forumbeheer de teksten in de eerste link van m'n vorige bericht inmiddels heeft gewijzigd. Dank daarvoor! Nu weet ik tenminste wie dit forum beheert  :ja

Guest huismus

Laat ik het zo stellen: er is maar één werkend forum en dat is deze dus!  :wink  En hier blijf ik dan ook.

Dat het dotcom niet meer werkte en ik geen verhuisbericht heb ontvangen was dus de reden dat ik dagen forum-dakloos was. En vanmiddag werkten ineens allebei en toen ineens alleen deze nog en toen raakte ik erg in de war en toen begon ik te huilen want als ernstig verslaafde roker ben ik sinds ik weer damp behoorlijk uit balans wegens de ontwenningsverschijnselen van al die verslavende gifstoffen die in tabak zitten.  :gek  En na deze lange zin ben ik helemaal buiten adem want meer lucht heb ik ook nog niet  :wink

Laat ik het zo stellen: er is maar één werkend forum en dat is deze dus!  :wink  En hier blijf ik dan ook.

Dat het dotcom niet meer werkte en ik geen verhuisbericht heb ontvangen was dus de reden dat ik dagen forum-dakloos was. En vanmiddag werkten ineens allebei en toen ineens alleen deze nog en toen raakte ik erg in de war en toen begon ik te huilen want als ernstig verslaafde roker ben ik sinds ik weer damp behoorlijk uit balans wegens de ontwenningsverschijnselen van al die verslavende gifstoffen die in tabak zitten.  :gek  En na deze lange zin ben ik helemaal buiten adem want meer lucht heb ik ook nog niet  :wink

kom, droog je tranen....er zijn echt ergere dingen dan dakloos zijn omdat je het forum/kletshuis kwijt was  :knuf

Guest Smudges

Ach lieve huismus,

Niet meer huilen. Laat die slimmeriken het maar oplossen. Ik lees mee, neem nog een hijsje van mijn dampertje en trek me er verder weinig van aan. Dit is in elk geval the place to be.

Groetjes S

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ook ik snap het niet helemaal meer,of ik doe het gewoon fout  :stom grote kans dat dat zo is  :gek

Ik ga naar google chrome en typ in het balkje de E en dan verschijnt er vanzelf elektrisch roken, druk ik daarop krijg ik .com, niet goed dus.

Oke typ ik er een - tussen ..... krijg ik weer .com

Nu moet ik elke keer de hele regel met .nu schrijven anders leid ie me om naar .com.

Ook ik snap het niet helemaal meer,of ik doe het gewoon fout  :stom grote kans dat dat zo is  :gek

Ik ga naar google chrome en typ in het balkje de E en dan verschijnt er vanzelf elektrisch roken, druk ik daarop krijg ik .com, niet goed dus.

Nu moet ik elke keer de hele regel met .nu schrijven anders leid ie me om naar .com.

Dat komt omdat je vaker naar de com bent geweest dan nu naar de .nu. Wat je moet doen is de e intypen en dan zie je .com al staan en druk je op de delete toets zodat ie hem vergeet voortaan.

google eens op "favorieten" of "bladwijzers" of "bookmarks" dat is net even wat handiger als dat typen iedere x...