Jump to content

Hoe te verwijderen.

Guest marc01

Recommended Posts

Misschien kijk ik er overheen, maar waar kan ik wijzigingen aanbrengen in de lijst van berichten waarin ik ooit een reactie heb gegeven, onder dat knopje van "toon nieuwe reacties op jouw berichten".

Er blijven nu berichtjes komen op items die mijn interesse verloren hebben.

Oeps ja ik zie het nu wat hij bedoeld. Daar kun je volgens mij niks aan doe, vraag je voor de mods.

Edit, je kunt al die berichten aanvinken en markeren als gelezen, ze verdwijnen dan uit die map, alleen denk ik als er een nieuwe reactie op is dat ze dan weer terug komen.

Maar op een boel oude berichten waar niet meer op gereageerd word komen niet meer terug.

Zou handige optie zijn om dat te kunnen wijzigen, heb bijvoorbeeld ooit eens, toen ik mij verveelde, meegedaan met "associatiespel", maar dat blijft nu opdoemen!

Niets ten nadele van dat topic maar ik ben er wel klaar mee.

Precies. Heb je ooit een keer meegedaan aan een spelletje, zit je er dus altijd aan "vast".

De vraag is al diverse keren gesteld maar tot nu toe is dat niet aangepast.

Inderdaad een vraag om opnieuw te stellen met al die geweldige mods die zo lekker technisch aan het sleutelen zijn? Misschien hebben ze er een keertje tijd voor om ff naar te kijken?

Misschien kijk ik er overheen, maar waar kan ik wijzigingen aanbrengen in de lijst van berichten waarin ik ooit een reactie heb gegeven, onder dat knopje van "toon nieuwe reacties op jouw berichten".

ga naar de betreffende draad, en klik op het kopje 'nNotificatie uitzetten'. Dat staat in dezelfde serie kopjes als 'Reageer'.

ga naar de betreffende draad, en klik op het kopje 'nNotificatie uitzetten'. Dat staat in dezelfde serie kopjes als 'Reageer'.

Top,  :duim

Dat is het, had ik zelf kunnen bedenken.  :stom

Thx

Ah, die. Nee, daar kun je niks uitzetten, inderdaad...

:bakkie

Nee, helaas, dat is niet de oplossing want de notificaties staan niet aan.

:mmm

Zoals hierboven reeds gezegd, die notificaties betreft het ontvangen van een e-mail als er een nieuwe post is geplaatst. Erg handig voor de "Te Koop" topic. Krijg je meteen bericht als er weer iets te koop is gezet, zodat je er als eerst bij kan zijn. Maar dat moet je niet doorvertellen, want als iedereen dat weet dan vis je weer steeds achter het net.

Zie je wel, ik wist toch dat ik het ergens gezien had! 1pauf5.jpg

Je gaat naar je profiel. Daar staat in de linker kolom* onder Profiel wijzigen: Genegeerde boards >> klik aan!

Dan kom je op een pagina met dui-zen-den aanvinkvakjes; de boards die je aanvinkt worden voortaan genegeerd (zie ook de uitleg bovenaan die pagina). Niet vergeten rechts onderaan de Verander profiel-button aan te klikken!

* als je geen linker kolom ziet even de pijtjes rechts (bijna) bovenaan de pagina aanklikken

Als ik op je link klik krijg ik alleen jouw profiel. Ook leuk hoor.

Maar heb het inderdaad gevonden. Is ook al eens eerder benoemd, toen was het nog een puntje dat je dat gelijk weer alle topics in dat board op negeren zet en niet alleen dat ene topic waar je je voor af wilde melden.

Bv (stel hè!) ik wil het Fasttech-topic negeren. Kan ik niet alleen dat topic op negeren zetten maar zijn ook gelijk topics over CDD genegeerd.