Guest Joël Posted July 3, 2012 Share Posted July 3, 2012 Intro De Liberro Realis Black is mijn eerste E-Sigaret ooit. Ik wilde iets dat op een echte sigaret leek zodat ik een beetje aan het dapen kon wennen. Website De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Je maakt een account en je kan bestellen. Ook kun je je bestelling volgen en krijg je via de mail updates van je bestelling. Service De service is goed. Ze hebben een gratis nummer en zijn ook via de mail berijkbaar. De levering is snel (3 tot 10 dagen) als je in gedachten houd dat ze in Engenland zitten. De Reaslis Bij de Realis kreeg ik een PCC (Personal Charging Case), twee batterijen, 6 cartomizers (gevult met de standard vloeistof van liberro), een USB oplaadkabel voor de PCC, een startersguide, 30ml vloeistof (liberro realis regular) en een bierfiltje (om te promoten?). alles zat heel netjes verpakt in een doosje. De Realis zelf is stevig gebouwd. hij schroeft goed in elkaar en ik heb geen last gehad van lekkage. Het uiterlijk voelt als een rubberachtig hoogwaadig soort plastic. Het LED lampje op de voorkant is wit. Qua damp zit het wel goed. Verrassent goed eigenlijk. Ik had niet verwacht dat zo'n klein apparaatje meer damp zou produceren dan een sigaret rook produceert. Dat gevoel in je keel is sterk aanwezig. Ik heb op de smaak na echt het gevoel dat ik een sigaret rook. De Realis kwam opgeladen uit het doosje dus ik kon gelijk beginnen. De prijs word op de website in ponden aan gegeven. 35 pond is de prijs voor heel het pakketje. Omgerekend naar euros en met verzend kosten erbij kwam ik uit op €48,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rMco Posted July 3, 2012 Share Posted July 3, 2012 goede review zo te horen een ultieme beginners en uitgaans ecig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skull88 Posted July 6, 2012 Share Posted July 6, 2012 Goede review, ze zien er iig wel goed uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts