KritischeMassa Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Ja er zijn zo van die dingetjes die je wel anders zou willen zien op het forum maar die geen dealbreaker zijn.... Ik denk, kom ik som ze op... - Als je een poll aanmaakt en je vinkt "antwoord mag aangepast worden" dan werkt dat tot je de poll aanpast als user met een extra optie, dan kan je dat niet meer kiezen en kunnen users hun stem niet meer aanpassen (ook meerder opties verdwijnt volgens mij) - Plaatjes, soms wil je je topic opleuken met een banner of zo iets, maar de plaatjes zijn maximaal 400 px breed (of zoiets) ik zou heel blij worden als dat wordt verruimd... - Mijn foto staat niet in elk topic (<- 90% dealbreaker) Nu snap ik dat jullie het echt razend druk hebben en denken daar heb je die zeikerd weer, dus.... tja... dus.... erm.... Tja nou ja... ik heb het gemeld... bij deze Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 Volgens mij had ik deze beter in een ander forum kunnen zetten btw.... vragen over het forum lijkt me beter.... Spijt komt na de zonde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Volgens mij had ik deze beter in een ander forum kunnen zetten btw.... vragen over het forum lijkt me beter.... Spijt komt na de zonde... Hoezo :ingridje Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 Volgens mij had ik deze beter in een ander forum kunnen zetten btw.... vragen over het forum lijkt me beter.... Spijt komt na de zonde... Hoezo :ingridje Hihi... je hebt mijn pm dus gelezen... mooi ;) Maar.... Misschien nog zo'n puntje: Users kunnen topics openen in het "mededelingen FBT" forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 Volgens mij had ik deze beter in een ander forum kunnen zetten btw.... vragen over het forum lijkt me beter.... Spijt komt na de zonde... Hoezo :ingridje Hihi... je hebt mijn pm dus gelezen... mooi ;) Maar.... Misschien nog zo'n puntje: Users kunnen topics openen in het "mededelingen FBT" forum Geen pm gezien, maar soms zie ik dingen vanzelf bij toeval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Mirjam1207 Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 * ledenkaart terug * shopkaart terug Deze waren toch altijd erg handig bij het bijvoorbeeld wegwijs maken van newby's, dagjes uit (zit er een shoppie in de buurt) mijn 2 centjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest esjeka Posted February 7, 2014 Share Posted February 7, 2014 - Als je een poll aanmaakt en je vinkt "antwoord mag aangepast worden" dan werkt dat tot je de poll aanpast als user met een extra optie, dan kan je dat niet meer kiezen en kunnen users hun stem niet meer aanpassen (ook meerder opties verdwijnt volgens mij) Druk je na dat vinkje wel op opslaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 - Als je een poll aanmaakt en je vinkt "antwoord mag aangepast worden" dan werkt dat tot je de poll aanpast als user met een extra optie, dan kan je dat niet meer kiezen en kunnen users hun stem niet meer aanpassen (ook meerder opties verdwijnt volgens mij) Druk je na dat vinkje wel op opslaan? Bij aanpassen van de poll is de hele optie verdwenen, dan kan je alleen nog maar verwijderen of opslaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 dit is wat een user ziet bij aanpassen van een bestaande poll Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Donderwolkje Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Nog een paar ideetjes (uiteraard voor zover technisch mogelijk): - Als je iets wilt posten neemt het blok met smiley's erg veel ruimte in (uitklappen bij behoefte?) - Een optie om bepaalde topics uit de lijsten 'toon nieuwe berichten' te houden. - Een subboardje onder mededelingen van het FBT (bijvoorbeeld algemeen en nieuwe shops uit elkaar houden) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pip Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Foto's rechtstreeks van je P.C. uploaden ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vape2 Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Foto's rechtstreeks van je P.C. uploaden ? +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL BusdriverTheo Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 ik zou graag "toon nieuwe reacties op jouw berichten" uit willen kunnen zetten. in het verleden weleens meegedaan aan spelletjes en nu blijf ik maar steeds die meldingen houden als er een reactie in zo'n topic is terwijl ik daar helemaal niet meer aan meedoe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ArjanR1 Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Foto's rechtstreeks van je P.C. uploaden ? Die optie werkt iig prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest miryamk Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Ik zou wel graag een omhoog-knop onder iedere gebruikersnaam bij een post willen, hoef je niet eerst naar beneden te scrollen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterMike Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 ik zou graag "toon nieuwe reacties op jouw berichten" uit willen kunnen zetten. in het verleden weleens meegedaan aan spelletjes en nu blijf ik maar steeds die meldingen houden als er een reactie in zo'n topic is terwijl ik daar helemaal niet meer aan meedoe. Ga naar je profiel > Profiel wijzigen> genegeerde boards> en vink aan wat je niet meer wilt zien in jouw geval "speelplaats" en sla op (verander profiel rechts onder) Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL BusdriverTheo Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 ik zou graag "toon nieuwe reacties op jouw berichten" uit willen kunnen zetten. in het verleden weleens meegedaan aan spelletjes en nu blijf ik maar steeds die meldingen houden als er een reactie in zo'n topic is terwijl ik daar helemaal niet meer aan meedoe. Ga naar je profiel > Profiel wijzigen> genegeerde boards> en vink aan wat je niet meer wilt zien in jouw geval "speelplaats" en sla op (verander profiel rechts onder) bedankt Msstan, Maar dan zet je dus alles in één keer uit, ik had graag één of meerdere onderdelen uit kunnen schakelen, ik gaf als voorbeeld spelletjes maar ik volgde bijvoorbeeld ook een topic over de justfog en die heb ik "gelukkig" niet meer, maar krijg dus nog wel meldingen te zien terwijl ik daar geen interesse meer in heb, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carla69 Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Ik zou wel graag een "volgende" en "vorige" links zien bij een topic van meer dan 1 pagina. Vooral op de tablet moet ik het enorm uitvergroten om met mijn worstenvinger op de 2 of 3 te klikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carla69 Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Kwestie van "wat de boer niet kent..." Ik heb geen ervaring met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Donderwolkje Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 ik zou graag "toon nieuwe reacties op jouw berichten" uit willen kunnen zetten. in het verleden weleens meegedaan aan spelletjes en nu blijf ik maar steeds die meldingen houden als er een reactie in zo'n topic is terwijl ik daar helemaal niet meer aan meedoe. Ga naar je profiel > Profiel wijzigen> genegeerde boards> en vink aan wat je niet meer wilt zien in jouw geval "speelplaats" en sla op (verander profiel rechts onder) bedankt Msstan, Maar dan zet je dus alles in één keer uit, ik had graag één of meerdere onderdelen uit kunnen schakelen, ik gaf als voorbeeld spelletjes maar ik volgde bijvoorbeeld ook een topic over de justfog en die heb ik "gelukkig" niet meer, maar krijg dus nog wel meldingen te zien terwijl ik daar geen interesse meer in heb, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Als ik het goed begrijp bedoelen we hetzelfde: een 'volg dit verder niet'- knop op topic niveau, waardoor dit uit de lijsten 'toon (alle) ongelezen berichten (sinds je laatste bezoek)' en 'toon nieuwe reacties op jouw berichten' gefilterd wordt, maar ze wel via de index zichtbaar blijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bootsman Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 De naam van de categorie waar dit forum onder valt is nog "elektrisch-roken forum" Scroll maar een stukje naar boven en kijk naar de breadcrumbs.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
datux Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 De naam van de categorie waar dit forum onder valt is nog "elektrisch-roken forum" Scroll maar een stukje naar boven en kijk naar de breadcrumbs.. was een erg makkelijke maar ook een die je snel over het hoofd ziet ;) dank! is aangepast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts