Jump to content

DK Raison

Guest kaaskop2011
 Share

Recommended Posts

Guest kaaskop2011

Hallo, zoals sommigen van jullie al weten, kom ik net kijken in de dampwereld. Dit wordt mijn eerste sort of review. Ik ben nog heel erg in het stadium van allerlei liquids uitproberen. Ik heb drie schappen vol in de koelkast, ik geef toe.. een beetje doorgeslagen!  :knipwink De liquid die ik tot nu toe het lekkerst vind is Raison van Dekang.. vreemd dat ik die nooit eerder voorbij heb zien komen.. heeft een heel licht, zoete nasmaak die erg prettig is en heeft ook iets tabaksachtig :duim.

Ik vind lievevrouwebedstro (Waldmeister) van EBN ferro erg lekker voor overdag, beetje kruidig natuurlijk met lichte amandel/amaretto smaak. Ik heb tot nu toe eigenlijk maar 1 echt slechte ervaring en dat is met HG caramel. Ik moest echt stoppen, want ik ging bijna over m'n nek. Caramelsmaak nergens te vinden, gewoon vies, vies en nog eens vies..  :657 en het lag niet aan m'n attie, want ik heb hem ook in een andere cartomizer geprobeerd.. moet je daarna de boel weer uitspoelen om die smaak er weer uit te krijgen. ::angryboos

Mocht hier iemand fan zijn van dit smaakje (kan het me niet voorstellen), ik heb 't nog en stuur hem zo naar je op. 't is wel leuk, hoor.. al dat uitproberen. Maar het is ook een zoektocht naar de perfecte liquid, die je dagelijks en heel de dag wilt stomen.

Groetjes,

Berry

Guest goldenfan

kan me heel goed voorstellen dat je die niet lekke vind, ik houd ook helemaal niet van caramel dampen. ik kreeg er kokhals nijgingen van, de raison ken ik niet

sjee wat vreemd toch hoe mensen smaken ervaren, ik vind de caramel van dk weer wel lekker en die van hg vond ik niet lekker. Raison ken ik ook niet, rozijnen lijkt me maar om dat te dampen  :169  maarja gelukkig maar dat smaken verschillen

Guest kaaskop2011

Ja, inderdaad R@tje, echt ranzig.. ik vond die kotssmiley nergens!! Maar DK raison is echt een aanrader, slechts een flirt met een rozijn.. stond ook onder tabakssmaken bij EBNferro.. Ik vind het best jammer dat alle Chineze liquids er uit gaan bij hun winkeltje.. op HG caramel na  :knipwink

Guest kaaskop2011

De caramel van HG was zo smerig dat ik tot nu toe de andere twee liquids van HG die ik in m'n koelkast heb nog niet durf uit te proberen.. kan iemand me geruststellen? Ik heb ook whisky en brandy van HG.. Iemand?

nee die ken ik niet maar ik was wel altijd een liefhebber van de hg liquids. Zit heel veel smaak aan. Alleen caramel vond ik dus ook niet lekker maar die vindt Angie volgens mij weer wel lekker. De cappucino van hg is ook heel lekker.

• 9 years later...

ondertussen 10 jaar verder is er al Speculoos aroma op de markt bev. van flavormonks 

ik heb Speculoos staan van FM die moet je maar op 3% mixen en cocoa ook van FM die moet je op 4% mixen en dan nog cream van FM moet je 8% mixen

ik zou Speculoos willen met chocolade smaakje en beetje cream lijkt mij wel lekker.

maar met die verhoudingen weet ik echt hoe er aan te beginnen 😕

Iemand voorstel?