Pip Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Ik vraag me af of dat mogelijk is, b.v.b. bij een nieuwe post van iemand waarvan je de berichten altijd heel interessant vind en die je graag wil volgen :hmz Link to comment Share on other sites More sharing options...
datux Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Ik vraag me af of dat mogelijk is, b.v.b. bij een nieuwe post van iemand waarvan je de berichten altijd heel interessant vind en die je graag wil volgen :hmz dus een persoon volgen ipv een draadje volgen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PsyCorps Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 ik wil je wel een mailtje sturen als ik weer ergens iets gepost hebt hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 ik wil je wel een mailtje sturen als ik weer ergens iets gepost hebt hoor dat wilde ik typen Link to comment Share on other sites More sharing options...
fhg69 Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 ik wil je wel een mailtje sturen als ik weer ergens iets gepost hebt hoor dat wilde ik typen Ja... maar jij moest zonodig EERST dat mailtje naar PIP sturen.. :tong FHG Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Maar ontopic, ik denk als je meer dan twee mensen volgt je helemaal geschift wordt van de meldingen, zeker als je na een paar dagen inlogt en je scherm volloopt met meldingen Wat ik wel heel mooi vind bij bijvoorbeeld FOK! is dat je een melding krijgt als iemand je quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spinner013 Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Dat doet tapatalk wel als iemand je quote erg fijn verstuurd met mijn steen en beitel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pip Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 Ik vraag me af of dat mogelijk is, b.v.b. bij een nieuwe post van iemand waarvan je de berichten altijd heel interessant vind en die je graag wil volgen :hmz dus een persoon volgen ipv een draadje volgen ? Ja, inderdaad, het zou misschien kunnen gelinkt worden met personen die als "vriend" aangeduid zijn ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
datux Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Ik vraag me af of dat mogelijk is, b.v.b. bij een nieuwe post van iemand waarvan je de berichten altijd heel interessant vind en die je graag wil volgen :hmz dus een persoon volgen ipv een draadje volgen ? Ja, inderdaad, het zou misschien kunnen gelinkt worden met personen die als "vriend" aangeduid zijn ? die functie zit er niet echt in een optie is dat je in je vrienden lijst op de personen klikt en vandaar kijkt naar "toon bijdragen van" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
L0rdj3 Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Ik vraag me af of dat mogelijk is, b.v.b. bij een nieuwe post van iemand waarvan je de berichten altijd heel interessant vind en die je graag wil volgen :hmz dus een persoon volgen ipv een draadje volgen ? Ja, inderdaad, het zou misschien kunnen gelinkt worden met personen die als "vriend" aangeduid zijn ? Geloof me! dat wil je eçht niet! Dan word je echt compleet gestoord/geschift/krankjorum als je inlogt....(zeker bij het volgen van bepaalde personen...... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pip Posted February 16, 2014 Author Share Posted February 16, 2014 Geloof me! dat wil je eçht niet! Dan word je echt compleet gestoord/geschift/krankjorum als je inlogt....(zeker bij het volgen van bepaalde personen...... ) die volg je toch niet ! :nanananana Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpy Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Ja maar je hebt leden die eens in de 30 posts iets heel interessants zeggen en de andere 29 post is volslagen onzin. Dus ik wil een functie die de interessante post van iemand eruit filtert en de rest overslaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Donderwolkje Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Ja maar je hebt leden die eens in de 30 posts iets heel interessants zeggen en de andere 29 post is volslagen onzin. Dus ik wil een functie die de interessante post van iemand eruit filtert en de rest overslaat. Ik voel een IQ-testje aankomen. KM? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Ja maar je hebt leden die eens in de 30 posts iets heel interessants zeggen en de andere 29 post is volslagen onzin. Ah dat ben ik niet, mijn ratio ligt op 1 op 100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest e-smoker Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Ja maar je hebt leden die eens in de 30 posts iets heel interessants zeggen en de andere 29 post is volslagen onzin. Ah dat ben ik niet, mijn ratio ligt op 1 op 100 Je IQ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Ja maar je hebt leden die eens in de 30 posts iets heel interessants zeggen en de andere 29 post is volslagen onzin. Ah dat ben ik niet, mijn ratio ligt op 1 op 100 Je IQ? Welnee, ik had laatst een verlept bosje radijs, die lulde me eruit :'( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pip Posted February 17, 2014 Author Share Posted February 17, 2014 Kijk ik heb een middeltje gevonden, in de bladwijzerbalk heb ik een mapje gemaakt E-dampen en daarin zitten dan de snelkoppelingen om direct naar het gewenste topic te gaan Dus KritischeMassa, geen berichtje van u gaat mij nog ontsnappen Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Kijk ik heb een middeltje gevonden, in de bladwijzerbalk heb ik een mapje gemaakt E-dampen en daarin zitten dan de snelkoppelingen om direct naar het gewenste topic te gaan Dus KritischeMassa, geen berichtje van u gaat mij nog ontsnappen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts