Guest Butterfly666 Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Goedemorgen leden, Na lang zoeken op internet heb ik me spullen besteld uit Engeland Nu vraag je je misschien af huh Engeland?? De reden...vele malen goedkoper in vergelijking met spullen hier. En de verzendkosten...een lachertje :709 De cartomizers voor apl 580 en de C8 kosten gemiddeld 10 euro hier. Via Liberty Flights meer dan de helft goedkoper. Je krijgt bij de cartomizers voor apl 580 incl de omhulsel met dat kijkvenstertje. Waarom het hier 3x duurder is vind ik overdreven veel. Maar ja het is eenmaal zo... Jammer voor hun haha :tonge Duurde 5 dagen voordat ik mijn pakket heb ontvangen. Gelijk opgeladen en getest Mmm lekker, wat een smaak beleving. Echt intens dat smaak. Eenmaal bezig dan blijf ik dampen haha (4ml per dag ongeveer). Na een dag of 3, beginnen de dry hits te komen als je te lang hijst (5sec of zo). Ik gebruik uitsluitend VG liguid geen PG combo. Ik denk dat het daardoor komt. De apl 580 carto's schoonspoelen met heet water en daarna een dry burn werkt het weer als nieuw. Heb dit tot nu toe 3x gedaan. Volgens sommigen doen ze het met 1 cartomizer op deze manier al 3 maanden mee dus ben benieuwd. Hoop dat het nog lang volhoud voordat het in de kliko gaat. Heb 1x gehad dat het lekte van onder op de batterij. Dat kwam doordat ik de zachte dopje boven niet genoeg had aangeduuwd op de lontjes (max 1 mm open houden). Ook paar C8 Cartomizer V3 - 2.6 Ohm (Pearl) mee besteld voor op de batterij van apovoe. Voor dat prijs kon ik het niet laten. Deze moet ik nog gaan testen. Ben zeer tevreden met mijn aankoop! Mvg :knipwink Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest R@tje Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 ohhh ......das echt niet duur!!.....grrrrr ::angryboos Ik gebruik ze ook... de APL580 en de C8 en ben er dik tevreden over. 1 C8 gebruik ik al vanaf 12 mei tot nu toe en doet het nog als in het begin. nooit schoonmaken....hooguit schroefdraad en doorblazen en dat is alles. Maar R@tje heeft weer een nieuw toppertje gevonden!! De T2 CC van Monky yeah!!!....zie link. Fijne clearo die je zo uit het flesje kan vullen en geen naald nodig hebt. De smaak is heerlijk en erg puur, veel gier en een hoop damp!!! :jahsmke Tot nu toe ook geen lekkage of dry hits. Ben benieuwd hoelang deze clearo het uithoudt bij mij...... :JaqV http://www.e-cig4u.nl/Webwinkel-Product-15236566/T2-CC-Ego-clearomizer.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rfm Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Zoveel goedkoper lijkt die liberty toch ook niet te zijn, een ego-t atomizer kost 9,89 pond, dat is dus duurder dan de meeste shops hier. Het verschilt dus niet veel van alle andere shops, het ene produkt wat goedkoper/duurder dan het andere. @Ratje, die T2 CC lijkt me ook wel interessant (en goedkoper dan de standaard atomizers), maar hoe zit dat met die ohms ? ik heb een ego-t 2 upgrade, welke kan ik daar opdraaien of kan ik beide types gebruiken en wat maakt het verschil in ohms dan uit ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butterfly666 Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Zoveel goedkoper lijkt die liberty toch ook niet te zijn, Alleen bij Special Offers kun je goedkope items vinden. Vooral bij Clearance Items... Maar R@tje heeft weer een nieuw toppertje gevonden!! De T2 CC van Monky yeah!!!....zie link. Fijne clearo die je zo uit het flesje kan vullen en geen naald nodig hebt. De smaak is heerlijk en erg puur, veel gier en een hoop damp!!! :jahsmke Tot nu toe ook geen lekkage of dry hits. Ben benieuwd hoelang deze clearo het uithoudt bij mij...... :JaqV Dat klinkt goed R@tje Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul66 Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 Goede tip Butterfly Meteen 5 stuks c8 besteld. Ben nu 28 euro kwijt inclusief verzenden! :709 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest R@tje Posted July 18, 2012 Share Posted July 18, 2012 @Ratje, die T2 CC lijkt me ook wel interessant (en goedkoper dan de standaard atomizers), maar hoe zit dat met die ohms ? ik heb een ego-t 2 upgrade, welke kan ik daar opdraaien of kan ik beide types gebruiken en wat maakt het verschil in ohms dan uit ? Ik heb die van 2.4-2.6 ohm dat is de gewone.....die andere is een LR, dwz een scherpere en heftiger gier en de damp is ook wat warmer maar die kan ook op alle ego-batts. Die ik gebruik daarvan is de gier ook goed maar wat zachter in je keel. Op het spuitje is hij ook erg lekker. moet wel een adaptertje op van 510 naar ego aansluiting. Het is maar net waar je de voorkeur aan geef! :knipwink Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts