Jump to content

Reclame

Recommended Posts

kijk zo ziet er nu uit, maar soms zijn het er 5 of 6 ! 26-02-201419-35-09.jpg

sommige woorden zijn onderlijnd met een groen pijltje er bij, als je met je cursor daarover gaat komen er weer andere bij  :mep

ik heg al spybot gedraaid maar zij blijven  :weetnie

toestand op het ogenblik : Malwarebytes gedraaid: 21 beestjes gevonden en verwijderd ! terug opgestart, en daar waren ze terug !  :mep

nogmaals : Malwarebytes laten lopen, niks gevonden...

dan : spybot                      : 5 malware gevonden en verwijderd,  nog 1 hardnekkige reklamespot te zien    !

nu : is Avast aan het scannen, heeft tot hiertoe 1 geinfecteerd bestand gevonden, en ik zie niks abnormaal meer,  :trilt

hopelijk gaat het zo verder, de scan zit op 55%, want ik heb echt geen zin in een nieuwe installatie en al wat er bij hoort  :noway

@jazz voor Windows maak ik backups (images) met Clonezilla misschien een beetje hoog drempelig voor een Windows gebruiker, maar gratis en goed. Wel goed inlezen voor gebruik, en vooral goed lezen tijdens gebruik. Clonezilla is echt niet voor iedereen maar kan je wel dagen werk besparen.

En van morgen waren ondanks alle beveiligingen, mijn beestjes er terug  :mep

dan heb ik de link van DaTux gevolgd http://www.pcinfected.com/rightcoupon-virus-removal/ en helemaal onderaan staat : (OPTIONAL) STEP 5: Reset Internet Explorer, Firefox and Chrome to their default settings to remove RightCoupon pop-up virus

en dan moet je hier zijn:

2014-02-27_9-27-56.jpg

en wonder boven wonder ! dat is het  :ponpon alle reclame en rare dingen verdwenen als sneeuw door de zon,  hééél simpel, als je het weet  :grins

nogmaals,  :bedankt

Als ik pc's van mijn familie te fixen krijg, dan gebruik ik dit draadje om ze helemaal schoon te vegen READ & RUN ME FIRST Malware Removal Guide (incl. spyware, virus, trojan, hijacker) .

En kan zeggen dat je na flink wat lees werk en het uitvoeren de pc echt goed schoon kan krijgen.

Want gezien er ook zaken in je register geinjecteerd kunnen zijn is het verwijderen van programma's van bij lange na niet genoeg, ookal denk je op dat moment alles rotzooi verwijderd te hebben.

beetje flauw terug doen maar: je bedoelt op een mac zie je niet dat je besmet bent?

Hoeft ook niet, want Apple zelf heeft al je gegevens al :grins

Dat soort informatie wordt ook door Bill verzameld.Ik bedoel virussen adware paarden enz.Maar absoluut veilig is geen enkel systeem ook Apple heeft deze week voor OS X en iOS een reparatie update laten uitvoeren.

@jazz voor Windows maak ik backups (images) met Clonezilla misschien een beetje hoog drempelig voor een Windows gebruiker, maar gratis en goed. Wel goed inlezen voor gebruik, en vooral goed lezen tijdens gebruik. Clonezilla is echt niet voor iedereen maar kan je wel dagen werk besparen.

thnx (again, een tnx had ik al gedrukt)

ik heb net een nieuwopbouw achter de rug, alles is nu tip top... de bu-functionaliteit van win 7 vond ik een beetje oppervlakkig (mooi uitgedrukt he?)...

ik heb vroeger altijd ghost gebruikt... ik ga die tip van jou goed bekijken!