peterp0st Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Ik wou een nieuw topic beginnen over diy gereedschap en materiaal,maar ik ik weet niet in welk board ik het moet plaatsen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
datux Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Ik wou een nieuw topic beginnen over diy gereedschap en materiaal,maar ik ik weet niet in welk board ik het moet plaatsen? DIY gereedschap en materiaal voor liquid of voor coils of voor mods? Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterp0st Posted March 4, 2014 Author Share Posted March 4, 2014 Ik wou een nieuw topic beginnen over diy gereedschap en materiaal,maar ik ik weet niet in welk board ik het moet plaatsen? DIY gereedschap en materiaal voor liquid of voor coils of voor mods? Voor allemaal daarom vind ik het ook zo lastig.Dan zou ik voor ieder onderwerp een apart topic moeten maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrancienV Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Voor allemaal daarom vind ik het ook zo lastig.Dan zou ik voor ieder onderwerp een apart topic moeten maken? Vraag je eigen board(met allemaal eigen draadjes, lolzzzzz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obnoxious67 Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Voor allemaal daarom vind ik het ook zo lastig.Dan zou ik voor ieder onderwerp een apart topic moeten maken? Vraag je eigen board(met allemaal eigen draadjes, lolzzzzz. Helemaal mee eens, vraag m voor je verjaardag ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterp0st Posted March 4, 2014 Author Share Posted March 4, 2014 Nou ik wee nie,ik denk dat ik dat beter aan het forumbeheer moet overlaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL wolo Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 Waarom splits je het topic niet. Als je er drie aanmaakt (in elke subgroep 1) is je probleem opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterp0st Posted March 4, 2014 Author Share Posted March 4, 2014 Ja (zie m'n reactie)daar had ik wel aan gedacht,maar is dat overdreven/wenselijk?Aan de andere kant een apart board er voor maken is misschien ook te veel van het goede. Waarom splits je het topic niet. Als je er drie aanmaakt (in elke subgroep 1) is je probleem opgelost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
datux Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 de juiste info op de juiste plek dus het opsplitsen van deze info kan geen kwaad maar maakt het juist makkelijk vindbaar misschien iets voor in de wiki (uiteraard in de zelfde categorien)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterp0st Posted March 4, 2014 Author Share Posted March 4, 2014 Ok dan doe ik dat....iemand anders mag ook natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts