Python Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Nu wordt het maar eens tijd om mijn ervaring met de Woo te delen :jazeker De Woo dus........... Wordt (nu) als startpakket geleverd met: 1 x WOO tube. 1 x WOO tank 6 ml (incl. cartomizer 2.5 ohm met 3 gaatjes en driptip). 3 x WOO cartomizer 2.5 ohm met 3 gaatjes. 1 x WOO cone XL (verloopstukje om het geheel wat passender te maken). 4 x 650 mah batterijen (16340) 3.7 V. 1 x trustfire lader. Toen ik hem heb aangeschaft was de Woo tank (DCT) alleen nog met 1,5 Ohm cartomizers leverbaar, de 2,5 Ohm is een hele verbetering, zeker met de 3 gaatjes. Soms gaan de carto's bij mij maar 3 of 4 dagen mee, andere gaan wel 2 weken mee. Het lekkere van de Woo is het voltage, die is 5 volt. Er gaan 2 batterijtjes in, dezelfde als die in het ambachtelijke spuitje van gaan. Door dat hoge voltage is de dampervaring en de gier een stuk hoger (voor mij dus beter) Er zijn wel meer Mods en weet ik veel wat in de markt die ook hogere voltage's geven maar die zijn niet te betalen voor de gemiddelde damper, en het moet ook leuk blijven toch? Ik damp overigens 18 mg DK Tab Vroeger rookte ik 1 pakje zware van Nelle per dag en nu raak ik praktisch geen shaggie meer aan. (2 of 3 per dag hooguit) Dit is dus mijn favoriete dampcombinatie geworden. linkje http://www.e-cig4u.nl/Webwinkel-Product-12028405/WOO-startset.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rMco Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Waarschijnlijk 5amp dat zie je althans wel bij fixed voltage boxmods. en dit is ook fixed voltage dus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Python Posted July 31, 2012 Author Share Posted July 31, 2012 geen idee waar jullie het over hebben ............ ik ben maar een eenvoudige Dampert :-) En de Woo dampt eenvoudig :jahsmke :tjoeke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rita Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Nu wordt het maar eens tijd om mijn ervaring met de Woo te delen :jazeker De Woo dus........... Wordt (nu) als startpakket geleverd met: 1 x WOO tube. 1 x WOO tank 6 ml (incl. cartomizer 2.5 ohm met 3 gaatjes en driptip). 3 x WOO cartomizer 2.5 ohm met 3 gaatjes. 1 x WOO cone XL (verloopstukje om het geheel wat passender te maken). 4 x 650 mah batterijen (16340) 3.7 V. 1 x trustfire lader. Toen ik hem heb aangeschaft was de Woo tank (DCT) alleen nog met 1,5 Ohm cartomizers leverbaar, de 2,5 Ohm is een hele verbetering, zeker met de 3 gaatjes. Soms gaan de carto's bij mij maar 3 of 4 dagen mee, andere gaan wel 2 weken mee. Het lekkere van de Woo is het voltage, die is 5 volt. Er gaan 2 batterijtjes in, dezelfde als die in het ambachtelijke spuitje van gaan. Door dat hoge voltage is de dampervaring en de gier een stuk hoger (voor mij dus beter) Er zijn wel meer Mods en weet ik veel wat in de markt die ook hogere voltage's geven maar die zijn niet te betalen voor de gemiddelde damper, en het moet ook leuk blijven toch? Ik damp overigens 18 mg DK Tab Vroeger rookte ik 1 pakje zware van Nelle per dag en nu raak ik praktisch geen shaggie meer aan. (2 of 3 per dag hooguit) Dit is dus mijn favoriete dampcombinatie geworden. linkje http://www.e-cig4u.nl/Webwinkel-Product-12028405/WOO-startset.html Kun je op de woo enkel een tank zetten? of kunnen er ook cartomizers op. Zijn de batterijen goed?..ik had ergens opgevangen dat die niet zo goed zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gast Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 De meegeleverde batterijen zijn niet al te best naar mijn idee. Misschien goed voor iemand die niet beter weet... doe je er soshines in dan denk je er ineens heel anders over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikbat Posted August 7, 2012 Share Posted August 7, 2012 Ik heb mijn woo vanmiddag binnen gehad. En ik vind hem echt geweldig. Ook met het verloopstukje na de 6ml tank ziet er perfect uit. Hij licht heerlijk in de hand en dampt echt goed. Ik heb m nu pas net een uurtje in gebruik en niets anders dan lof tot nu toe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunshine Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Ik gebruik de WOO met ego DC en wil niets anders meer. Ik heb hem al een hele tijd en bevalt dus echt prima. De soshines batterijen gaan bij mij meer dan 1 dag mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts