Guest Monoxxide Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Hoi! Was een kleine 3.7 volt mod aan het zoeken om mijn RBA op te plaatsen in combinatie met “de kickâ€. Ben toen uitgekomen op de “Caravela†(handelschip/zeilschip). Kleine review proberen te maken http://www.caravelamods.pt/ Het is een vol mechanische handgemaakte mod van een modder (Pedro) uit Portugal. Het doel van deze modder is om 999 Caravelas de haven van portugal uit te sturen. De ronde nummers (100-200-300 etct) zullen speciale versies zijn, verguld, vol zilver etct. De mod zelf bestaat uit een bodemdrukknop om hem te activeren, een lockring om hem te beveiligen tegen ongewild activeren, een serial nummer ring, een tube en een topcap. Al deze onderdelen mag je zelf de samenstelling van kiezen, hoogwaardig brass of stainless steel en voor elk van deze materialen mag je kiezen uit “glanzend†of “matte†afwerking. De afwerking, schroefdraden en het polijstwerk op deze dingen is echt wel topklasse, net een spiegel. De tubelengtes die je kan kiezen bestaan uit 18350 – 18500 of 18650 lengte, je kan ook alle 3 de lengtes nemen en de tube naar jouw behoefte er dan tussen steken. Ook krijg je er spacers en veertjes bij zodat je er alle batterijen in kwijt kunt, protected, unprotected, nipple, zonder nipple. De lengte van de volledige mod is met volgende tubes: 18350 batterij tube: 6 cm , lekker stealthvaping! 18500 batterij tube: 7.4 cm 18650 batterij tube: 8.9 cm , deze kun je ook gebruiken als 18500 tube + "kick" erin Diameter: 2.2 cm Ook is er een “adamastor†extention beschikbaar voor de “kick†van evolve om zo je wattage te beheren. Met deze extention kun je dus elke batterij tube gebruiken met je kick. Zelf heb ik de 18500 en de 18650 genomen omdat de adamastor nog niet beschikbaar was op het tijdstip van mijn bestelling. Ik twijfelde wat of zo een botomswitch wel iets voor mij zou zijn maar na een uurtje dampen voelde dit al erg natuurlijk aan. De erg zacht werkende switch die erin zit zal daar zeker zijn rol in spelen. De caravela heeft een aanpasbare 510 aansluiting, je kan die hoger of lager zetten naargelang wat je er op kwijt wil. De lock ring werkt erg goed en ook de bottom switch is erg soepel, valt mij beter mee dan ik gedacht had, je activeert deze dus met je pink of ringvinger. 1 volledige caravela zonder opties kost 125 euro met eender welke tube je verkiest. Extra gegraveerde tubes in de andere afmetingen kosten 25 euro per stuk. De gravures erin zijn laser etched, logo (schip en de letters caravela) voor een extra prijs van 15 euro kan je zelf in overleg met hem ook nog een tekening (vlag/logo etct) inleveren die hij er dan bij laat graveren. Een naam of letters laten bij graveren kost 10 euro extra. De met logo etched driptip is ook een optie van 15 euro, maar deze extra’s moet je dus niet allemaal nemen. Is mijn eerste mod waar ik voor op een lijst heb moeten staan via een forum (hij had die site toen nog niet) en was een aangename ervaring. Als er vragen zijn over de mod wat ik vergeten te melden ben, vraag maar. Op naar de volgende mod! Kleine youtube review van een Caravela (engels) Paar fotos van mijn setup, fotos doen het ding geen eer aan maar toch even proberen. Zo kwam het pakje binnen. Onderdelen In 18490 (1100mah) mode met carto In 18650 (2000mah) mode met penelope, deze tube kan je ook gebruiken voor de 18490 batterij + kick erin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL210419 Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Prachtige Mod, Mono :jazeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Groovy Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 netjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dodojuice Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Nice wees er zuinig op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kevin Posted August 6, 2012 Share Posted August 6, 2012 Leuke mod, maar zou zonde zijn voor mij ;-) Na een weekje zou hij vol krassen staan ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woods Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Ik vind hem mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL210419 Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Prachtig, Mono. Hoop dat 't nu beter gaat lukken met de DiD. Anders kun je altijd nog katoenen wick nemen. Geen shorts en hotspots. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul66 Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 Na 2 maanden gewacht te hebben is hij dan nu toch eindelijk binnengekomen. Veel ga ik er niet over zeggen dat heeft monoxxide al gedaan hierboven. alles nog netjes ingepakt de tubes netjes op een rijtje v.l.n.r.: 18650 tube - 18500 tube - de Caravela met 18350 tube - het drip tipje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UGL210419 Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 Dit vind ik een van de mooiste mods die op dit moment leverbaar zijn. Zeer goed te gebruiken met een DiD, AW batterij en een 0,8Ohm coil *Robert bekijkt jaloers de foto's * :jazeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Olly Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 @ Paul66: dat wordt heeeeeeeel lang genieten Ziet er fantastisch uit, ben blij voor je. Heb je er nog iets extra in laten graveren?? --- *Robert bekijkt jaloers de foto's * :jazeker Keep calm and vape on! Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul66 Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 @Olly: nee gewoon standaard. maar hij werkt echt fantastisch, en lekker klein in de 18350 mode. ben er echt super blij mee straks de Didjes erop en :jahsmke maar :jazeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul66 Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Eindelijk na maanden geduldig wachten is hij gearriveerd: de Vela Latina driptank. Deze maakt van mijn Caravela mod een drip hybride met tank. Hoe het allemaal gaat werken weet ik nog niet, ga ik de komende dagen uittesten. Wat ik wel weet dat deze driptank kwa uitvoering en afwerking gewoon aan de top staat. Hieronder een foto serie. [img width=400 height=266]http://i45.tinypic.com/2i8ki1i.jpg [img width=400 height=266]http://i47.tinypic.com/8yxnaq.jpg [img width=266 height=400]http://i46.tinypic.com/2cqgq2p.jpg [img width=266 height=400]http://i47.tinypic.com/212zasp.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
luobo Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Hele mooie combo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
christa Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 oooh wat is dat mooi zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Huipio Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Gaaf Ziet er weer top uit Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dodojuice Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Die provari valt in t niet.. wat een prachtig apparaatje :iou Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annemijn Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Ziet er super uit.. veel plezier met je nieuwe speeltje ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woods Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Wow Paul, echt supermooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
fummel Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Wat een beauty! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TimC Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Wow! Prachtig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest the lowrider Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 toppie man.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts