Jump to content

PM Postvak UIT / Outbox

Recommended Posts

Ik heb er al een tijdje last van, maar ben niet echt een fanatieke PMer, dus lag er niet echt wakker van. Maar afgelopen week las ik ergens op het forum dat ik niet de enige ben.

Het volgende speelt er; SMF lijkt PMs wel te verzenden, maar niet vaak niet op te slaan in je outbox.

Heb in mijn bestaan hier een twee handjes vol PMs verstuurd en er staat wel 1 in mijn verzonden items.

:mmm nope ... al ben ik altijd van mening geweest dat dat was om te schakelen tussen hybride thread modus (waar hij de verzonden berichten onder het inkomende bericht plakt in je inbox)

Maar staat nu aangevinkt. Kijken of dat helpt.

Kun je me dan wel vertellen dat ik toch wel één bericht wel in mijn outbox had staan?

:mmm nope ... al ben ik altijd van mening geweest dat dat was om te schakelen tussen hybride thread modus (waar hij de verzonden berichten onder het inkomende bericht plakt in je inbox)

Maar staat nu aangevinkt. Kijken of dat helpt.

Kun je me dan wel vertellen dat ik toch wel één bericht wel in mijn outbox had staan?

lol, ik zat dat een uur geleden al te typen maar door jou opmerking dat je veel ervaring had met SMF dacht ik dat dat het niet kon zijn, en heb ik het niet gepost ;-)

Maar het is niet voor de hybride thread modus, als je het niet aanvinkt, dan bewaart ie niks.