Guest Fusebox Posted March 19, 2014 Share Posted March 19, 2014 Buiten dit forum om heb ik dankzij een tweetal websites met zogenaamde juicedatabases al best wel wat liquids ontdekt en een goede indruk kunnen opdoen van een bepaald merk/smaak/leverancier voor te besluiten hier wat van te bestellen. Het gaat om www.allthejuices.com en www.juicedb.com Is het misschien mogelijk dat de links naar deze sites als sticky topics in het liquids gedeelte kunnen worden opgenomen zodat anderen hier ook hun voordeel mee kunnen doen of bijt dit mekaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fusebox Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Is er iemand van het FBT die hier wellicht een reactie op kan geven? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sidoon Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Ik zie dat Datux hier een thank you heeft gegeven, misschien dat hij het dan ook zelf even wil plaatsen onder liquids? Link to comment Share on other sites More sharing options...
datux Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Ik zie dat Datux hier een thank you heeft gegeven, misschien dat hij het dan ook zelf even wil plaatsen onder liquids? oh eh HAAAI @fusebox ja ik had even wat moeten posten excuus ik dacht aan een item voor in de wiki, een sticky is goed mogelijk ook hoor gooi maar in een topic met een verhaaltje dan maken we er een sticky van (als je dit nog niet had gedaan) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fusebox Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Ik zie dat Datux hier een thank you heeft gegeven, misschien dat hij het dan ook zelf even wil plaatsen onder liquids? oh eh HAAAI @fusebox ja ik had even wat moeten posten excuus ik dacht aan een item voor in de wiki, een sticky is goed mogelijk ook hoor gooi maar in een topic met een verhaaltje dan maken we er een sticky van (als je dit nog niet had gedaan) Nee wilde het eerst even overleggen met jullie als in het FBT. Ik zal later wel even een stukje plaatsen met de links erin en stuur dan wel ff een PB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts