Guest angie Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Wil ik toch even opmerken: Ik heb nu 2 adapters 510/ego............eentje bij @37 vandaan, eentje bij Oliespuit.nl vandaan. Gisteren geprobeerd mijn T2 op die van @37 te plaatsen, dat lukte niet . Hier past het dus niet op. Vandaag kreeg ik die van Oliespuit binnen, en op deze past het dus wel! Heb even gekeken naar de schroefdraad, en inderdaad is de 1 anders dan de ander. Dus, als je zo'n adapter aanschaft met als doel een clearomizer T2 er op te draaien: die van Oliespuitje past wel! Beetje vreemd toch wel, want het zijn beide echt 510/ego adapters! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woods Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 ter aanvulling: Ik heb er een bij Monky vandaan, krijg ik zonder problemen alles opgeschroefd. (T2, C8, CE4) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Priest Posted August 25, 2012 Share Posted August 25, 2012 Ik had hem van e-cig4u en die ging wat stroef, maar nu goed... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts