Guest Karel69 Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Damn damn damn wat een kuh van een klone. De klone Kayfun Lite + van "X", pffffffffffffffffff! Ja.....het was verrassend snelle en vooral leuke service over the phone. Ik had X gebeld ivm een uitleveringsvraag, maar kreeg geen gehoor. Maar werd netjes binnen 10 minuten teruggebeld. Ik had deze oproep zelf gemist, en kreeg nog een email dat ze gebeld hadden. Netjes, mooi, fantastisch! Dus ik terug bellen en in gesprek met een aardige heer. Het eerste wat ie te vertellen had, was dat ze geen rommel verkochten, maar eerlijke degelijke zeer goede klones. Het was geen Chineese rommel enz, enz. BTW.....China leverd ook goede spullen. Laten we daar ook eerlijk over zijn. Nah, dus ik op goed vertrouwen, en blij met deze service natuurlijk. Toen ik deze Kayfun binnen kreeg was ik.......jah.....best gelukkig. Mooi doosje, snelle levering. Nix mis. Maar bij het uit elkaar halen, kreeg ik al meteen mijn twijffels! Zeer slechte doorslaande schroefdraad, en bramen. De plastic tank heeft te weinig schroefdraad, dus sluit niet netjes aan op de metalen delen van de tank. En als klap op de vuurpijl, GEEN VAN MIJN DRIPTIPS PAST IN HET MONDSTUK!!! Kijk....ik ben zelf in het verleden ooit eens als draaier begonnen. Dus ja, ik ben wel bekent met afwerking en qualiteit. En ben nu een inside sales representative bij een technische groothandel de laatste 19 jaar, dus heb ook mijn verkooppraatjes. Eerlijk is eerlijk. Maar ik smeer ginne rommel aan als goej spul.......snapte! Ik had al verschillende klones uitgeprobeerd van vrienden, en was eigenlijk dik tevreden over alles. Het systeem, de schroefdraad enz enz. Maar deze slaat echt alles! De schroef om te vullen aan de onderzijde was dol. Ik kreeg deze er zelfs niet uit. En na het vullen van de vloeistof ook alleen maar problemen. JIP, ik heb een mis-klone gekocht! JIP, ik ben teleurgesteld. Maar ben ook iets rijker. De kennis van een slechte ervaring. Ik moet beter opletten, en geen inpulsive aankopen meer aandoen. Groooooote les ghighi. Dussssss, nu in bestelling staan de "Russian 91%" van Easy Vapes. En ben voor 99,99999% overtuigt dat deze wel fantastisch zal zijn. Ik ben namelijk nog nooit teleurgesteld bij deze E-shop. Merege flinke wolleke blaze. Zekersssssssssss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moppersmurf aka Dramaqueen Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Wat zegt de verkoper hier van? Maandagochtendmodelletjes heb je overal. Misschien is hij wel bereid om dit netjes op te lossen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starrie Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HaRon Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 ......"qualiteid"..... Misschien eerst even met de verkoper babbelen, alvorens hier....................enzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the dvm Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 zoals gemeld hierboven door Moppersmurf, heb je al contact gehad met de verkoper alvoors een heel verhaal neer te pennen? wellicht kan hij dit zonder problemen voor je oplossen en is er geen vuiltje aan de lucht. ik zou het dan ook een nette zet van je vinden dat als de verkoper het goed oplost (of niet) om het hier te vermelden. ps: welkom hier op het forum. het zou je sieren om je eerst voor te stellen in de "incheckbalie" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest carpediem Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Misschien even een mailtje terug doen naar het bedrijf? Je hebt overigens als koper ook rechten.... (even googlen) Doet me denken aan mijn vorige bestelling. Had 2 kanger protanks minis gekocht en netjes binnen gekregen. Nu blijkt er 1tje niet helemaal recht te zijn, ik heb hier toch een foto van gemaakt en terug gemaild naar het bedrijf en keurig een reactie terug gehad dat ik hem gratis kon terug sturen via een antwoordnummer. Het bedrijf zou er dan naar kijken en eventueel de slechte onderdelen vervangen of een nieuwe sturen. Maar ik was er na een uur al teveel aan gehecht dus kon ik er natuurlijk geen afstand meer van nemen.... Neem het maar voor lief in dit geval. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FurbZ Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Zie steeds meer mensen die zich maar even aanmelden om een klacht over een of ander op het forum neer te zetten, zo jammer... Tap'd! There's no place like Ohm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karel69 Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Beste members, ik heb de naam van de winkel veranderd in X. Ik ben mijn frustratie kwijt nu, en moet jullie hier in gelijk geven. De naam vermelden was niet zo netjes. En chips........heb me nog niet voorgesteld. Ga ik strakkies nog even doen. It's a promise :ja1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest FurbZ Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Maar heb je nou contact gehad met de shop? want dat meld je niet. Als die beste man zegt dat ie geen rommel verkoopt hoef je dus ook geen rommel aan te nemen en zal hij het hoogstwaarschijnlijk wel oplossen. Tap'd! There's no place like Ohm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Sterker, ik wantrouw het subiet wanneer iemand hier plompverloren komt binnenvallen en dan meteen slechte dingen over een winkel. Die wil een bedrijf zwartmaken, denk ik dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest carpediem Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Sterker, ik wantrouw het subiet wanneer iemand hier plompverloren komt binnenvallen en dan meteen slechte dingen over een winkel. Die wil een bedrijf zwartmaken, denk ik dan. Ja maar.... jij denkt ook dat ik denk dat vrouwen alleen maar blanke nagellak hebben..... edit: Dit was overigens off topic en met een hele grote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karel69 Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Inmiddels netjes voorgesteld. En ja, ga straks kontakt opnemen met desbetreffende shop. Het was iid een slecht begin. Mijn excuses daar voor. "wantrouw" mmmmmm ben best lief hoor. Kwas alleen ontzettend boos. Maargoe, ik moet nog werken hihi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smali Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Sterker, ik wantrouw het subiet wanneer iemand hier plompverloren komt binnenvallen en dan meteen slechte dingen over een winkel. Die wil een bedrijf zwartmaken, denk ik dan. Duh. Zo ben ik ook binnen gekomen. Sterker nog, zo heb ik het forum gevonden. Het ging me niet om zwartmakerij. Ik was boos en teleurgesteld, kreeg nul op contactpogingen en had hem behoorlijk zitten. Kan me voorstellend dat Karel69 ook boos en teleurgesteld is. Karel: neem even contact met de shop op en laat je ons weten of het opgelost wordt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted April 4, 2014 Share Posted April 4, 2014 Karel heeft zich alweer helemaal gerevancheerd :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts