Guest Briggitte Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Er bestaat volgens mij een batterij met 2x de lengte van een CR123a, klopt dat? En zo ja, is deze ook in de oplaadbare versie verkrijgbaar, en in hoeveel mAh is deze verkrijgbaar? En wie verkoopt deze? {{ bij voorkeur een NL shop }} Hier en daar op dit forum heb ik wel eens iets over 'dit' voorbij zien komen, maar dit allemaal opzoeken/uitzoeken is als een naald in een hooiber, en de zoekfunctie heeft er ook al niet veel zin in merk ik ::angryboos Want.. als er 2 CR123a's in de V6-mod van Animal passen, dan past er toch ook 1 lange in?, lijkt me Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rMco Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Zo werkt dat helaas niet brig is een beetje als diesel in je benzine auto gooien, dan gebeurd er niks en je kan de boel slopen. Simpel gezegt zit er een chip in je v6 die de voltage naar beneden scroeft. 2x 4.2 volt is 8.4. Diezelfde chip werkt niet andersom. hij kan dus niet de voltage imhoog schroeven zogezegt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Eh... Ik ben je ff kwijt rMco, desondanks evengoed bedankt voor je antwoordje, maar misschien wordt het me nog helder straks.. In de V-6 gaan 2 van die soshines, die CR123a, en volgens mij zijn die te vervangen door 1tje, dacht ik hier 'ergens' gelezen te hebben [dat topic/die topics ging niet over de V6, maar over andere aanververwante batterij-zaken, vandaar dat het ook niet is blijven hangen: had ik niet nodig op dat moment] Ik heb het hier nergens over Volt's -opschroeven- oid.. Het gaat er mij vooral om: 1 batterij is minder 'zooi' dan 2, en volgens mij zijn die grotere er ook mog es in een veel 'groter' vermogen mAh, wel van 2000mAh tot ergens 3000 mAh: en juist dat lijkt me wel wat :jazeker :jazeker Hoop dat ik het duidelijk omschrijf wat ik wil nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Ah... ik heb ff een helder momentje geloof ik.. Zou ik zo'n lange batterij hebben, dan zou ik ondanks de vele mAh's nog steeds te weinig Volts hebben.. het is juist 2x die batt, zodat er er dat hoge-re Voltage ontstaat?? Ik dacht zelf dat dat niet relevant was, niet eens over gedacht zelfs, omdat ik nog lang niet thuis ben in het Volt/Watt/Ohm/Ampere etc-verhaal.. natuurkunde is nog steeds niet m'n sterkste kant.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hildegarde1 Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Tja Brigitte ik snap er ook niks van ,dus ik blijf maar bij m'n 2 batterijen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rMco Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Ik ben ook geen natuurkundige.. het is heel simpel. 1x batterij = 4.2 zet er nog 1 bovenop en je hebt 8.4. Het mah blijft het zelfde met gestapelde batterijen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Hmm.. in mijn beleving bleven de V's nl gewoon gelijk, maar werd dan de mAh verdubbeld... Tjah.. Tnx rMco!! Trouwens.. dit lijntje mag op slot , want de V6 gaat het niet worden heb ik beslist. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cernunnos Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 Ik denk dat je een 18650 batterij bedoeld, die kan inderdaad ipv 2x een 123a, in mijn fenix zaklamp. Dus neem aan dat dat zelfde ook hier opgaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted September 2, 2012 Share Posted September 2, 2012 Klopt Cernunnos: en ik ben ondertussen -bijna: pakketje ligt al op het postkantoor- voorzien. En dit met een V2-tube van/via Animal [Piet] ['k heb weer een hoop bij-geleerd ondertussen :jazeker ] Waar de V6 2x CR123a nodig heeft, heeft de V2 dit niet nodig, enneh.. ik heb het Variabele-Volt niet nodig nl Maar bedankt alsnog hoor! :jazeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts