Jump to content

review 3 soorten batterijen

christa

Recommended Posts

hallo ik begin eigenlijk nog maar net met e roken maar wou toch al een korte review doen over 3 soorten batterijen en hoop dat anderen dat verder aanvullen

als eerste heb ik de vmax gekocht.

moet zeggen wat een mooi stevig apperaat het kwam gezamelijk met 4 oplaadbare batterijen en een oplader

wat is het omhulsel wat ik even tube noem mooi stevig,vrij dik en een mooie zilveren kleur

voordeel van de batterij is dat hij van 3 v tot 6v kan in kleine stapjes met de 510 ego adapter past eigenlijk alles erop tot een weerstand van 1.50ohm lager gaat hij niet.hij kan ook de weerstand van de cartomizer doorgeven zo kun je zien of hij rijp is voor de klieko.daarnaast als je de batterijen vervangt begint hij op 3volt en kun je hem dus zelf in het menutje wat 3 kliks is aanpassen naar eigen keuze

ik weet door het advies van piet dat dit eigenlijk een batterij is voor gevorderden,maar ik vind hem helemaal te gek ondanks dat ik kleine handen heb.

mijn moeder wou ook graag een setje en piet van oliespuitje kwam met een set waar 2 van deze batterijen inzaten eGo LCD batterij Generation 2 (2012) 1100 mAh.met oplader sc cones

(zij gebruikt het niet om te stoppen met roken maar voor de lijn door de smaakjes kan ze makkelijker van lekkere dingen afblijven)

gelukkig was piet ontzettend snel met leveren want ze had mijn vmax al ingepikt

ik heb gelijk als tweede batterij de eGo USB pass through batterij 1100 mAh 4.2v laten meekomen voor mezelf dacht is mooi makkelijk bij de computer en voor een tweede smaakje :slam Maar daar kom ik zo op terug.

na het opladen van de batterijen een lekker smaakje gemixt en hijsen maar  :jolleke maar wat gebeurt er voormijn gevoel niet zo heel veel mijn moeder vond hem wel gelijk perfect mooi rook en de batterij gaat zo'n 11 uur bij haar mee voordat hij weer aan de oplader moet. wat een leuke bijkomstigheid is is dat aan het eind een ledje zit waarop je kunt zien hoe vol de batterij en en hoeveel hijsjes je al hebt genomen

de batterij is heel licht om vast te houden,zwart van kleur en heeft een soort zacht spul eromheen weet dat niet te beschrijven

mijn moeder is heel blij met dat ding en wat ik ervan vind vertel ik straks

ik had dus ook een eGo USB pass through batterij 1100 mAh 4.2v voor mezelf erbij besteld maar bij deze had ik ook zoiets van ik merk er niet veel van voordeel van deze batterij is dat je hem aan een isb poort hangt en hij altijd voor je klaarstaat,nog een voordeel als je weg moet draai je het zilveren dopje erweer op en je kunt hem meenemen

ik dacht dus dat dat ding kapot was er kwam na mijn idee lang niet zoveel rook uit als de vmax en het gevoel in mond en keel was heel anders dus ik piet gemaild

krijg ik netjes een hele uitleg dat die batterijen niet met elkaar te vergelijken zijn en dat ik me zelf al verwend heb met de vmax en ja dat klopt de passthrough batterij trekt hetzelfde als de batterijen van mijn moeder,dus wat zegt ze ,mooi geef maar hier :aaibol

gevolg nu heb ik alleen de vmax nog maar  :897  maar kan niet anders zeggen wat een topper :ponpon

nu blijkt dat hij erook nog is in het zwart :fluit en had ik al verteld dat ik pas na anderhalve dag de batterijen vervang

BIJ DEZE DUS EEN WAARSCHUWING VOOR DE BEGINNENDE E ROKER

als je eenmaal de vmax geprobeerd hebt wil je niet naar een batterij van 1100

de vmax heeft er wel voor gezorgd dat ik nu al 4 dagen geen sigaret heb gehad. en dat is nog niet eerder gebeurt heb veeeeeelllllll stoppogingen gedaan :angryboos maar binnen een dag begon ik weer ik werd er zo :trilt gek van zelfs met nicotine pleisters

bij deze piet nogmaals bedankt voor al je advies en zeer snelle service toen ik in 1 keer mijn vmax kwijt was aan mijn moeder :ponpon

hoop dat mensen hier iets aan hebben als iemand vragen of aanvullingen heeft hoor ik het wel

hier een tevreden paffer :cigar nu nog het perfecte smaakje

• 11 months later...