VapingToos Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 En daar zijn we weer... Hierbij de review van de Sigelei 20W. [youtube]http://youtu.be/uUyZLj5il2U Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozzy Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Bedankt voor je review, is er ook nog een Mean optie (zoasl bij de Zmax v3 &V5 ?) En heb weer zo mijn twijfels over de vuurknop, ervaring met de v3 en de v5 is dat de vuurknop na een maandje of twee een eigen leventje leid :( Greetz, Ozzy Link to comment Share on other sites More sharing options...
VapingToos Posted April 17, 2014 Author Share Posted April 17, 2014 Bedankt voor je review, is er ook nog een Mean optie (zoasl bij de Zmax v3 &V5 ?) En heb weer zo mijn twijfels over de vuurknop, ervaring met de v3 en de v5 is dat de vuurknop na een maandje of twee een eigen leventje leid :( Greetz, Ozzy Nope geen mean optie. En deze vuurknop voelt heel anders aan dan die van de v5 of iets dergelijks! Ik heb hem natuurlijk geen maand maar ik heb hem wel intensief gebruikt en de firebutton voelt nog niks anders aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedeel Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Bedankt voor de review!!! Een kleine aantekening; mijn Sigelei onthoud wel degelijk bij het wederom opstarten, het laatst ingestelde wattage!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VapingToos Posted April 19, 2014 Author Share Posted April 19, 2014 Bedankt voor de review!!! Een kleine aantekening; mijn Sigelei onthoud wel degelijk bij het wederom opstarten, het laatst ingestelde wattage!! Klopt is alleen als je de batterij vervangt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts