Jump to content

Review Zenith V2

Guest

Recommended Posts

Maandag heb ik deze RDA besteld en vandaag belde de mailman aan :yeah

[youtube]http://youtu.be/nYiFFgjAKTw

De video is dus nog een eerste impressie, maar voorlopig is deze RDA goedgekeurd! Inmiddels heb ik na deze video nog twee andere coils er in gezet, omdat sub Ohm wel heftig is met de Zenith V2. Er zit nu een single 1,5 Ohm coil in. De eerste keer redelijk dicht tegen de posts aangezet, de tweede keer meer tegen het luchtgat. De laatste opstelling bevalt perfect :grins

Edit:

Op 10:14 heb ik het over/bedoel ik een dual coil opstelling i.p.v. Een single coil opstelling :wink

De Zenith V2 heb ik besteld bij Intaste en kost € 84,95.

http://www.intaste.de/Selbstwickel-Verdampfer/Pinoy-Mods/Zenith-Double-Cross-V2::2365.html

Mooie review Julian en dat hij zou bevallen wist ik wel  :cigar

En die driptip, zoals ik zei die zijn inderdaad heel groot vandaar dat ik voor mijn Zenith deze besteld heb.

http://greyhaze.co.uk/collections/ecigs-just-arrived/products/royal-goblet-drip-tips-by-vapesmith-philippines

Maar toch even een vraag, jouw zenith is de double cross V2, de mijne de gewone V2, wat is het verschil want voor zover ik zie zijn ze identiek.

Mijne kwam van Smovapes.

Mvg,

Ich

Volgens mij zijn ze inderdaad identiek. Ik kan er eigenlijk ook niks op internet over vinden. Ik had gisteren nog gekeken naar die drip tip, maar toen was die helaas uitverkocht. Ik zie dat die vandaag weer te bestellen is. Binnenkort maar even doen denk ik :grins

Guest Zimphire

Mooie review, ben het zeker met je eens qua kwaliteit en smaakbeleving!

Wel zonde van die beschadigde AFC ring en drip tip. Mijn AFC ring was vlekkeloos. Ik zou toch inTaste even een mail sturen. Zeker voor het geld wat je ervoor neerlegt!

Draai er nu maar eens een 0.2Ohm dual coil in, dat zal je nog meer verbazen  :tjoeke

Daar wacht ik nog even mee. Ik moet even nog 0 mg liquids bestellen. Ik dampte in de video met 6 mg op 0,8 Ohm, ik moest er even van bij komen :lol De Zenith die komt echt zo anders aan dan de Valkyrie! Echt niet normaal! En dat is in positieve zin haha, maar hij hit erg goed.

Guest Maddy

:bedankt voor je review... Weet ik weer wat vragen voor m'n verjaardag  :blij

Wel jammer van de beschadiging(en) in deze prijsklasse

Guest real187

Goeie review.

Ik vind zelf de afwerking wat tegenvallen.

Voelt ook er licht aan, vooral de topcap, misschien door het plastic. Zelfs in vergelijking met de v1.5. Helemaal met de trident.

Performance is marginaal beter dan de V1.5.

(voor zover je dat kan beoordelen)

Robocop style airholes en de made for ribbon wire is het kenmerk voor CM2, en zie ik dan niet als verbetering.

Ik zie zelf alleen de formfactor als grote plus.

Voor de rest, topapparaatje

Tapatalk Classic powerd by HTC ⊙ne

Leuke review.

Heb dezelfde grote evelop donderdag ook binnen gekregen  :grins

Ik had zelf in eerste instantie een issue met de schroefdraad van de topcap die de afc ring vast zet maar zelf op kunnen lossen! Minuscule braampje denk ik.

Dit weekend ook maar eens aan de gang met mijn eerste dripper. :haas

:bedankt voor je uitgebreide review.

Guest Maurice

Lol mijn royal was for free.....;)    Was foutje bedankt  hoefde niet meer terug.    Thnxs intaste  Great service .....  Me soo happy

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk