ikbat Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 ik ben veel mensen aan het helpen met het dampen. En natuurlijk wil ik ze ook gelijk helpen met het zoeken na hun setje. Nu komen mensen met diverse site's aan. En er vald me iets op. de ego c starters set vind ik online (exact de zelfde inhoud) tot nu toe het goedkoopste 29.95 en de duurste voor 73.35 (650mah versie bijde) ziet hier nu ook kwaliteid verschil in dat iemand weet. Voor het eerste setje geef ik nu meestal aan pak de goedkoopste. dan kun je makkelier daarna zeggen als het bevald dat je een ander systeem kiest.Maar toch ben ik benieuwd wat het verschil maakt. Of is het winstmarge>?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Priest Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Ik denk dat het verschil zit in eerder versies en latere versies. China komt om de zoveel tijd met upgrades en verbeteringen. Als je groot inkoopt, dan wil je wel je oude voorraad kwijt, voordat de nieuwe gaan lopen.....:knipwink Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgium guy Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Kan het niet komen dat de duurdere van Joytech zijn en de andere van een ander merk het is mij inderdaad ook al op gevallen maar had toen gezien dat de duurdere van Joytech zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gast Posted September 15, 2012 Share Posted September 15, 2012 Heeft de ego-c niet nog een minimum prijs vanuit joyetech? De producten met lagere prijs zijn mogelijk namaak en van mindere kwaliteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cricque Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Joyetech heeft inderdaad vast prijzen voor de officïele verkopers Er zijn vele gelijkaardige ego-c en ego-t makers. Het verschil ? Mischien andere chip, andere interne batterij, etc, geen idee. Tot nu toe zelf alleen maar joyetech producten gebruikt, maar het verschil moet em wel ergens zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Priest Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Joyetech heeft vaste prijzen voor de nieuwste producten. Voor de oudere laten ze de prijzen na verloop van tijd los................. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goedkooproken Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Als je in China gaat inkopen leveren de leveranciers vaak ook dezelfde setjes die met goedkopere materialen worden geproduceerd. Hier kun je voor kiezen maar is niet aan te raden. Inkoopprijs is wel de helft van wat ik voor de gewone setjes betaal. Heb eens zo'n setje meebesteld zowel ego-c als ego-t maar die waren echt waardeloos. 2 van de 5 atomizers deed niets en een van de batterijen was al na een week overleden. Deze verkoop ik dus ook niet. Bij de ego-t zaten er voorgevulde tankjes bij met voor mij in ieder geval nogal smerige liquid. Deze atomizers waren niet zo goed, (zwaar trekken en lekken na een paar dagen) en de batterijen gingen niet zolang mee als je van 1100 mAh zou verwachten. Je hebt goede "namaak" en slechte namaak. Ik denk dat daar het verschil in prijs in zit. Maar ik denk dat je daar ook voor kiest als je voor 30 euro een setje koopt. Waarschijnlijk wordt er dan ook geen garantie geleverd. (dat doet de fabrikant namelijk ook niet bij de goedkope setjes en wordt je voor gewaarschuwd) Maar... zoals Priest al zegt, het kan ook gewoon oude voorraad zijn die eruit moet, dan wil het dus niets zeggen over de kwaliteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cmalo Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Wat priest zegt klopt, maar op dit.moment moet er nog steeds aan minimale verkoopprijzen worden gehouden voor de eGo-C Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts