Guest boof Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Bekijk de meest recente berichten op het forum werkt niet meer bij mij. Kom terecht op een pagina waar staat : Welcome to nginx! Ligt dit aan mijn pc? Vond dit namelijk de makkelijkste manier om het forum door te bladeren. BVD Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bootsman Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Vreemd, bij mij werkt het wel. Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek. Toon alle ongelezen berichten. Toon nieuwe reacties op jouw berichten. Deze werken allemaal bij mij. Misschien even je cache legen? (ctrl + F5) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucky Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 Waarschijnlijk heb je nog een link naar electrisch roken forum en die werkt niet meer goed. Probeer deze eens http://www.dampforum.nu/index.php?action=unread Link to comment Share on other sites More sharing options...
romana Posted April 26, 2014 Share Posted April 26, 2014 ook bij mij werkt ie prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest boof Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 heel vreemd. Als ik de link in dit topic gebruik werkt het wel. en als ik naar forumoverzicht ga en dan naar beneden scroll en die link gebruik kom ik op de andere pagina terecht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts