Guest aw Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 hallo, hoe kan ik mijn forumnaam veranderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Nog even en ik denk dat ik dement ben met al die nieuwe namen en avatars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Artilux Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Ik denk dat dit niet gaat? Maar ik kan het mis hebben. Mod vragen? Als iedereen z'n username kan aanpassen dan wordt KM vast HEEL boos, na aanleiding van z'n Avatar post KM is mij al voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aw Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Nog even en ik denk dat ik dement ben met al die nieuwe namen en avatars laat de stier staan , speciaal voor jou Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Als iedereen z'n username kan aanpassen dan wordt KM vast HEEL boos, na aanleiding van z'n Avatar post Ik heb al jullie namen in mijn arm gekrast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Artilux Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Als iedereen z'n username kan aanpassen dan wordt KM vast HEEL boos, na aanleiding van z'n Avatar post Ik heb al jullie namen in mijn arm gekrast Nothing but love bro! <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aw Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Als iedereen z'n username kan aanpassen dan wordt KM vast HEEL boos, na aanleiding van z'n Avatar post Ik heb al jullie namen in mijn arm gekrast zo'n korte naam als ik gebruik dan rustig 2 maal er op Link to comment Share on other sites More sharing options...
the dvm Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 hallo, hoe kan ik mijn forumnaam veranderen indien je je Forum naam wilt veranderen, kan dit voorgelegd worden aan het FBT. hierover ontvang je dan bericht al er accoord/geen accoord is gegeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bootsman Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 PB'tje naar iemand van het FBT...bij mij was het zo geregeld, word het nu Efest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 PB'tje naar iemand van het FBT...bij mij was het zo geregeld, word het nu Efest? Trustfire Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aw Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 hallo, hoe kan ik mijn forumnaam veranderen indien je je Forum naam wilt veranderen, kan dit voorgelegd worden aan het FBT. hierover ontvang je dan bericht al er accoord/geen accoord is gegeven. heb je een pm verstuurd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aw Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 PB'tje naar iemand van het FBT...bij mij was het zo geregeld, word het nu Efest? moest even denken voor t kwartje viel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aw Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Nog even en ik denk dat ik dement ben met al die nieuwe namen en avatars speciaal voor jou mijn voorheen naam erbij laten staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Hemel.... wat is dit nou weer voor username .... hoe kras ik die in mijn arm Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 The Artist Formerly Known As Aw TAFKAA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aw Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Hemel.... wat is dit nou weer voor username .... hoe kras ik die in mijn arm hij valt iig wel op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bootsman Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Na een tijdje kun je het laatste stukje weer weg laten halen, alleen niet als het in je arm gekrast staat :nanana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koletzki Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Nog even en ik denk dat ik dement ben met al die nieuwe namen en avatars Maak je geen zorgen, zolang je nog weet wie je zelf bent ben je nog niet dement! Link to comment Share on other sites More sharing options...
fhg69 Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 :HAHA :HAHA FHG Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Nog even en ik denk dat ik dement ben met al die nieuwe namen en avatars Maak je geen zorgen, zolang je nog weet wie je zelf bent ben je nog niet dement! :shock wat doe je..... ik moest vier keer kijken Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Afschuwelijk figuur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koletzki Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Afschuwelijk figuur Heb ik het nou tegen mijzelf? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Artilux Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Snel! Haal het extra hoge nicotine sapje voor KM! We moeten hem kalmeren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Snel! Haal het extra hoge nicotine sapje voor KM! We moeten hem kalmeren! Ik heb geen nicotine in mijn sapjes, uitsluitend d-lysergzuurdiethylamide Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Artilux Posted April 28, 2014 Share Posted April 28, 2014 Trippin Balls! Waar haal jij je sapjes, ik wil ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts