harryk Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Misschien een tip waar ik bij toeval achter ben gekomen. Ik ging een coil vervangen in mijn ego vision per ongeluk pakte ik een coil van de vivi nova. Wat blijkt deze zijn qua formaat exact gelijk. Daar ik de vivi nova beter vind presteren als de vision heb ik hem erop geschroefd. Wat blijkt veel betere smaak en luchtdoorlaat voor mij. Nog eens naar de verschillen gekeken en het zit hem in het metalen stukje in de silicoon bij de coil. Ik heb nu van een vision coil het tuutje van het metalen buisje afgeknipt en het smaakt nu net als de vivi nova coil. Misschien een tip in ieder geval voor mij een stuk betere smaak. groet Harry Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiekesof Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 Kun je dan in principe ook de 2,4 en 2,8 ohm coils van de vivi nova in de vision gebruiken? Want de bijgeleverde 1,8 ohm is niet te gebruiken op de V6 van Piet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cricque Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 vivi en vision heads zijn niet uitwisselbaar Dit weekend een mini vivi getest op een ego batterij ... die standaard 2.4 coil vind ik maar niks, tenzij ik die twist toch minstens op 4 of hoger zet. Die 1.8 is wel te pruimen Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiekesof Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Jammer,zou wel handig geweest zijn haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
harryk Posted September 24, 2012 Author Share Posted September 24, 2012 Waarom zijn ze niet uitwisselbaar? Het werkt hier wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cricque Posted September 24, 2012 Share Posted September 24, 2012 Er zijn verschillende versies, en ze kunnen soms slecht contact maken Als ze wel werken des te beter, maar je kan er niet vanuit gaan. En die van de laatste vivi nova's zijn dacht ik net ietsje groter Link to comment Share on other sites More sharing options...
harryk Posted September 24, 2012 Author Share Posted September 24, 2012 ok bedankt dus zolang het werkt is het goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts