Jump to content

Weer een medewerker weg

Recommended Posts

Guest dekok

Puf,bedankt.

Het lijkt op een leegloop.Is het toeval in zo'n korte tijd?

Toeval? :lol

Puf bedankt, je was een fijne collega !

Ik denk toch meer aan een gevalletje van *afgesproken werk*  :bloos

Natuurlijk denk jij dat

Als jullie nou eens lekker een ruzie of onenigheid via pb uitvechten hoeven wij dat niet om de haverklap te lezen,

gatver

Huh??? Lees ik iets verkeerd of zo, of lees ik het goed? Ik lees dit als een insinuatie dat ik ruzie/onenigheid zou hebben met Huub?? Wel raar dat ik van niets weet dan. Kortom, ik vind je opmerking vreemd (voor mij althans) als ik het *goed* heb gelezen. IK heb nl niks met Huub qua ruzie. Gelukkig niet zeg, want ik weet dat ie een kruisboog heeft...

:haas

Ik ben ook wat ongerust... En Puf, zeer bedankt voor je werk!

Vijf? Ik tel er vier, toch? DaTux, Huub, DeKok en nu Puf... Of heb ik -zo ja, *schaam*- iemand over het hoofd gezien?

Natuurlijk denk jij dat

Als jullie nou eens lekker een ruzie of onenigheid via pb uitvechten hoeven wij dat niet om de haverklap te lezen,

gatver

Huh??? Lees ik iets verkeerd of zo, of lees ik het goed? Ik lees dit als een insinuatie dat ik ruzie/onenigheid zou hebben met Huub?? Wel raar dat ik van niets weet dan. Kortom, ik vind je opmerking vreemd (voor mij althans) als ik het *goed* heb gelezen. IK heb nl niks met Huub qua ruzie. Gelukkig niet zeg, want ik weet dat ie een kruisboog heeft...

2 zelfs, en zeker niet voor een toppertje als jou :wink

Natuurlijk denk jij dat

gatver

2 zelfs, en zeker niet voor een toppertje als jou :wink

Ik begon al te beven hoor en wou mijn hazenleren gimpies al op gaan poetsen  :blij

Guest Sidoon

Beste leden, we begrijpen dat jullie Puf willen bedanken, maar ook zij heeft gevraagd om er geen specifiek topic voor te hebben, dus ga ik deze toch echt op slot zetten.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...