peterp0st Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Puf,bedankt. Het lijkt op een leegloop.Is het toeval in zo'n korte tijd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dekok Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Puf,bedankt. Het lijkt op een leegloop.Is het toeval in zo'n korte tijd? Toeval? Puf bedankt, je was een fijne collega ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrancienV Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Puf,bedankt. Het lijkt op een leegloop.Is het toeval in zo'n korte tijd? Ik denk toch meer aan een gevalletje van *afgesproken werk* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Dankjewel voor de fijne tijd Puf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Puf,bedankt. Het lijkt op een leegloop.Is het toeval in zo'n korte tijd? Ik denk toch meer aan een gevalletje van *afgesproken werk* Natuurlijk denk jij dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Mirjam1207 Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Ik denk toch meer aan een gevalletje van *afgesproken werk* Natuurlijk denk jij dat Als jullie nou eens lekker een ruzie of onenigheid via pb uitvechten hoeven wij dat niet om de haverklap te lezen, gatver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koletzki Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Het lijkt hier potjandosie de PVV wel! Maar wie is hier Wilders dan? Puf, bedankt voor al je tijd en inzet, ga lekker genieten van een dampje in het zonnetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
vonck Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 . Puf Bedankt voor je hulp aan het forum! Ik hoop dat het team goed aangevuld wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrancienV Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Ik denk toch meer aan een gevalletje van *afgesproken werk* Natuurlijk denk jij dat Als jullie nou eens lekker een ruzie of onenigheid via pb uitvechten hoeven wij dat niet om de haverklap te lezen, gatver Huh??? Lees ik iets verkeerd of zo, of lees ik het goed? Ik lees dit als een insinuatie dat ik ruzie/onenigheid zou hebben met Huub?? Wel raar dat ik van niets weet dan. Kortom, ik vind je opmerking vreemd (voor mij althans) als ik het *goed* heb gelezen. IK heb nl niks met Huub qua ruzie. Gelukkig niet zeg, want ik weet dat ie een kruisboog heeft... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaaps Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 bedankt voor alles wat je gedaan hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
DianeV Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 raak de kluts kwijt.....nr 5 inmiddels Pufje Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterp0st Posted May 2, 2014 Author Share Posted May 2, 2014 Uit m'n hoofd, dit is al de vijfde medewerker die op korte termijn verdwijnt.Is het nou stom toeval of een tendens?Is het t' laatste geval dan zullen we ons toch zorgen moeten maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Erg jammer.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Ik ben ook wat ongerust... En Puf, zeer bedankt voor je werk! Vijf? Ik tel er vier, toch? DaTux, Huub, DeKok en nu Puf... Of heb ik -zo ja, *schaam*- iemand over het hoofd gezien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karin Spaink Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 oops Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyber_Huub Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Ik denk toch meer aan een gevalletje van *afgesproken werk* Natuurlijk denk jij dat Als jullie nou eens lekker een ruzie of onenigheid via pb uitvechten hoeven wij dat niet om de haverklap te lezen, gatver Huh??? Lees ik iets verkeerd of zo, of lees ik het goed? Ik lees dit als een insinuatie dat ik ruzie/onenigheid zou hebben met Huub?? Wel raar dat ik van niets weet dan. Kortom, ik vind je opmerking vreemd (voor mij althans) als ik het *goed* heb gelezen. IK heb nl niks met Huub qua ruzie. Gelukkig niet zeg, want ik weet dat ie een kruisboog heeft... 2 zelfs, en zeker niet voor een toppertje als jou Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Jij zou echt en goeie zijn Karin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gy Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Tjee gaat goed......not. puf voor al je inzet Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrancienV Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Ik denk toch meer aan een gevalletje van *afgesproken werk* Natuurlijk denk jij dat Als jullie nou eens lekker een ruzie of onenigheid via pb uitvechten hoeven wij dat niet om de haverklap te lezen, gatver Huh??? Lees ik iets verkeerd of zo, of lees ik het goed? Ik lees dit als een insinuatie dat ik ruzie/onenigheid zou hebben met Huub?? Wel raar dat ik van niets weet dan. Kortom, ik vind je opmerking vreemd (voor mij althans) als ik het *goed* heb gelezen. IK heb nl niks met Huub qua ruzie. Gelukkig niet zeg, want ik weet dat ie een kruisboog heeft... 2 zelfs, en zeker niet voor een toppertje als jou Ik begon al te beven hoor en wou mijn hazenleren gimpies al op gaan poetsen :blij Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpy Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Bedankt voor al het werk puf. Ik hoop dathet dat het hierbij blijft. Misschien dat diegene die precies weten hoe het moet het kunnen gaan doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KritischeMassa Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Misschien dat diegene die precies weten hoe het moet het kunnen gaan doen. Nee, te druk, sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roeland Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Misschien dat diegene die precies weten hoe het moet het kunnen gaan doen. Nee, te druk, sorry Met reageren? Kan je dan ook doen en dan moeten we nog naar je luisteren ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheDan Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Puf bedankt ! Echt ! PS Had je geen puf meer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lamppie Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Puf bedankt voor het goede werk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sidoon Posted May 2, 2014 Share Posted May 2, 2014 Beste leden, we begrijpen dat jullie Puf willen bedanken, maar ook zij heeft gevraagd om er geen specifiek topic voor te hebben, dus ga ik deze toch echt op slot zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts