Jump to content

Thank you weghalen

Recommended Posts

Ik baal er zo van dat je gegeven Thank you's niet kan weghalen. Tenminste, niet voor zover ik weet. Soms klik ik naast de citaatlink op de Thank you, of soms wordt achteraf een bericht dusdanig veranderd dat de gegeven Thank you gewoon niet meer volstaat. Is er een mogelijkheid om het toch zelf te verwijderen?

• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

.. maar misschien kan het wel geïmplementeerd worden...

dat is idd wel te implementeren, zal eens kijken wat daarvoor nodig is en wat de technische impact is om met FBT mee te denken of er wat aan te doen is

als admin kun je dit wel en zelfs wat meer uiteraard, ik verwacht dat het een rechten kwestie is om in te stellen maar met deze forum software weet je het soms nooit :D

Het is vanaf nu mogelijk!

Er staat een rood sterretje achter je naam in de lijst klik daar op en bevestig. Huub, huub! Barbatruc!

Gelieve mij erbuiten te laten als je geen portie op de man spelen op je boterham wil :holy

Het is vanaf nu mogelijk!

Er staat een rood sterretje achter je naam in de lijst klik daar op en bevestig. Huub, huub! Barbatruc!

Gelieve mij erbuiten te laten als je geen portie op de man spelen op je boterham wil :holy

Sorry, Huup, huup! Barbatruc! zo beter? :gek