Yvy Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Ik zit links en rechts nog bij te lezen van de afgelopen maanden en het is me al een paar keer opgevallen dat er een reactie gegeven wordt op een reactie die er niet meer staat. Net kwam ik het weer tegen. Er wordt een reactie gegeven waarin Monox genoemd wordt. Ik kan me herinneren dat idd ene Monoxide hier lid is geweest. (Ik dacht dat je het zo schreef.) In de ledenlijst is Monox niet meer terug te vinden, dus ik dacht o, die is dan zeker weg. Is het dan zo dat als iemand weggaat van het forum, automatisch diens berichten en reacties verwijderd worden? Of hoe werkt dat eigenlijk? Het staat nl. heel raar als iemand zegt: ik denk dat Monox wel gelijk heeft... en vervolgens zie je Monox's reactie nergens staan. Zo vraag ik me dus ook af hoe je jezelf van een forum kunt verwijderen. Of is dat een kwestie van pt'je aan de moderator? (Niet dat ik dat van plan ben hoor, maar ik sta op nog 1 of 2 fora geregistreerd en kom daar eigenlijk nooit meer. Heb al gezocht naar "Hoe te verwijderen" of zoiets maar niet gevonden. En dan denk je al gauw 'laat maar'.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karlo Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Verwijderen account is inderdaad pben naar admin. antwoorden kunnen geheel verwijderd worden op verzoek. Startberichten in een topic blijven staan dan onder een gastvermelding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvy Posted September 30, 2012 Author Share Posted September 30, 2012 OK. Thanx Karlo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts