Guest Woods Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 ff kort door de bocht: "bied ik mezelf aan" zou je misschien kunnen vervangen door: "bied ik u de gelegenheid voor een kennismaken met het e-dampen bij mij thuis" Verder: Ik vind het schitterend dat je dit zo doet :respect Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikbat Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Dank je voor de tip. Ga ik straks aanpassen. Nu je het zo zecht klinkt het wel een beetje appart ja haha Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikbat Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Voor de damp party's heb ik nu een paar modellen laten komen. Waaronder uit china deze ego-t met lcd. De ego-t is bij iedereen wel bekend inmiddels. En de lcd is een leuke toevoeging. Hierop kun je zien hoe vaak je aan het mondstukje gelukt hebt, En hoe vol je batt nog is. Ik heb hem nog niet als starterskit bij een nederlandse webshop gesien. Maar wie weet komt dat nog wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Ebn heeft deze, als de 'iTaste'.. is zelfs variabel volt als ik het goed gezien heb :aaibol Ik ben ondertussen wel heeeel nieuwsgierig hoe jij, of waar jij te vinden bent op Marktplaats: ik wil je advertentie voor je party's wel eens zien als dat mag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikbat Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Ebn heeft deze, als de 'iTaste'.. is zelfs variabel volt als ik het goed gezien heb :aaibol Ik ben ondertussen wel heeeel nieuwsgierig hoe jij, of waar jij te vinden bent op Marktplaats: ik wil je advertentie voor je party's wel eens zien als dat mag? Zodra de advertentie er op mag dan zet ik hier direct een linkje. Ik heb een kort linkje nu op speurders staan. (Daar mag het wel) Maar die is tijdelijk. Ik ben een goede text met gelijk wat uitleg aan het maken voor de advertentie's http://www.speurders.nl/lopend/e-rook-party-116746340.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
hildegarde1 Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 leuk :clap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvy Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Toppie hoor, dat je dat doet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Briggitte Posted October 4, 2012 Share Posted October 4, 2012 Tot nu toe je advertentie nog niet aangepast Ikbat...? 'k Had er totaal geen bij-bedenkingen bij TOT Woods er iets over schreef... :onschuldig En heb je die iTaste van @37 nog bekeken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts