Jump to content

Recommended Posts

Posted

Oh en ontopic, glazed kronuts van marinavape, geen idee wat het voor moet stellen maar ik vind 't heerlijk!

(Ja, geglazuurde donuts maar de krrr, weetikveel)

15639903045102626110708754394842.jpg

• Like 3
Posted

Ja blijft de enige liquid tot nu toe die ik al erg lang damp. 

Wel enkel in RTA’s, in een RDA of subtank. 

Al veel varianten van gemixed met wat raspberry of een ander smaakje bij. 

Mix die altijd op 20%

• Like 2
Posted
8 hours ago, Oomkobus said:

Shiiiit, heb het net gegoogeld, dat ziet er verrekte lekker uit!

Je leert niet alleen over dampen op dit forum ??

• Like 1
Posted
11 hours ago, Oomkobus said:

Oh en ontopic, glazed kronuts van marinavape, geen idee wat het voor moet stellen maar ik vind 't heerlijk!

(Ja, geglazuurde donuts maar de krrr, weetikveel)

waar kan je deze kopen?

Posted (edited)

Fantasy Cool Mango van It May Taste Like! Erg lekker voor tijdens die (te) warme dagen ? 

Overigens gebruik ik dit in m'n Brunhilde RTA met een Aegis Legend mod ? 

Edited by Dampende DJ
  • Like 2
Posted

Terug mijn simpele lemon/lime mix, nu in de (vandaag geleverde) Pasito met RBA en een gewoon rond kanthal draadje van 28ga id2.5 6 volle rondje 0.65Ohm ??

• Like 3
Posted

Momenteel aan de zoetere smaakjes in de rda,s en sub OHM tankjes. Caramel bar., energydrink, Citroën merenque,  crème brulee. Custard. appeltaart. Snoepjes dat soort dingen En in de mtl tankjes zitten de tabak smaken en altijd 1 tfv8 babytankje gevuld staan met een menthol smaakje

• Like 2
Posted

Op dit moment mijn Oishi, green tea, honey, lemon.

Mijn ADV RY4 Haze en ik ben een nieuw smaakje aan het testen, Sour Apple, Cranberry, Pommegranate.

De Oishi is goed gelukt een lekkere zomerse ADV.

• Like 2
Posted

Aramax Max! Watermelon, watermeloen is mijn fave fruit sapje en Aramax heeft dat tot nu toe voor mij het beste kunnen "na" maken. In mijn nieuwe Eleaf Ijust ecm. Na een terug val met weer "vast" roken nu weer 3 dagen gestopt met deze setup, het is niet veel maar ik heb er vertrouwen in!05f06697859d8e59e5da852bd773f52f.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

• Like 3
Posted

Weer aan de pinkman, heb weinig om uit te kiezen op het moment. In de loop van de week komen er weer een paar smaakjes bij die nu aan het steepen zijn. Misschien koop ik er nog even wat bij voor de variatie. Gelukkig kan ik de Pinkman de hele dag wel vapen. 

• Like 3