Stratus Posted July 31, 2019 Posted July 31, 2019 Chef's choice banaan, toffee, chocolate chip cookie dough. Lekker, maar moet nog even iets langer staan denk ik. 1
Stratus Posted August 1, 2019 Posted August 1, 2019 Mom&Pop blueberry cheesecake. Een van m'n eerste eigen brouwsels (one shot) en valt niet eens tegen, na een weekje steepen goed te dampen. 1
BarrackSnorBama Posted August 2, 2019 Posted August 2, 2019 (edited) Pinkman in de Cloud beast. Coil glaze - whipped dreams in de baby beast. Die laatste heb ik er net in gedaan en staat nu te wachten. Ik ben benieuwd. Ik was van de vorige smaak van coil glaze toch niet zo heel kapot. En was absoluut geen ADV liquid. De whipped dreams ruikt helaas ook niet je van het. Laten we hopen dat het mee valt. Anders heb ik altijd nog mn pinkman. **edit** de whipped dreams smaakt oke. Voor de afwisseling maar ook deze is geen ADV gelukkig heb ik de pinkman in de cloud beast. Edited August 2, 2019 by BarrackSnorBama 1
Huisregels Posted August 3, 2019 Posted August 3, 2019 Na 3 dagen werd het tijd me mango mix(60ml) te grijpen, liquid was weer op?. Moet hem nog wat fijn tunen maar smaakt wel lekker. 4ml flavormonks sweet betsy mango 1.5ml flavormonks strawberry 0.5 ml full moon jungle wave yellow sunshine(limoen/citroen) 4
BarrackSnorBama Posted August 9, 2019 Posted August 9, 2019 (edited) K-boom greenbomb lekker fris ! Maar toch ook heel zoet. Ik denk wel een nieuwe ADV. toch ga ik ook kijken naar de andere smaken van k-boom als ik weer nieuwe aroma’s bestel Maar dit is wel echt een blijver. Edited August 9, 2019 by BarrackSnorBama 2
Tilltheman Posted August 9, 2019 Posted August 9, 2019 Drifter Sourz Raspberry & Mixd in Ibiza, Sangria het is voor het het eerst in 1½ jaar dampen dat ik een hele dag geen tabaks flavour heb gedampt, tjeeh zeg, wat lekker.....te lekker want tis eigenlijk te duur voor me, dan ga ik weer naar de tijd dat ik kant en klare kocht in het begin. Iemand een tip wat lekkere Raspberry aroma is, en Sangria,...ut schijnt een drankje te wezen....? 1
Dr.Smoke Posted August 9, 2019 Posted August 9, 2019 @Tilltheman Flavor Art Raspberry (Berryl) - Inawera Raspberry (Malina)
Hansy Posted August 10, 2019 Posted August 10, 2019 Tobacco Bastards No.9, nic 6mg/ml in mijn nieuwe KFL2019 op de Nunchaku. Gisteren aangemaakt en 5 uurtjes op de magneetroerder met verwarming, smaakte vandaag al zo goed dat ik mijn KFL heb volgekieperd, kon weer niet wachten. Dit is de eerste keer dat ik een aroma solo heb gemixt en ik ben aangenaam verrast, dit is gewoon lekker!!! Dit sapje zal de komende dagen nog wel in smaakprofiel veranderen, maar dat kan alleen maar beter worden. De beschrijving van Flavormonks klopt aardig. -Smokey Tobacco -Creamy Bourbon -Toasted Caramel -Sweet and Nutty Het heeft iets weg van Lucky Strike.
Carioca Posted August 10, 2019 Posted August 10, 2019 On 12-9-2018 at 11:29, RickLena said: Na 7 dagen steepen de cookie da bomb van Cream Queen in de ammit gedaan. Jeminee, wat lekker zeg, een heerlijk zoete koekjes smaak gelaagd met boter. Ik ben onder de indruk! Straks ook even in mijn Wotofo Bravo proberen als ik thuis ben, dan zal de smaaksensatie waarschijnlijk nog een stuk beter zijn ? Deze ook gemaakt. Smaakt best lekker maar voor aan ADV wordt het waarschijnlijk na enkele dagen wat eentonig.
Johannes Koning Posted August 10, 2019 Posted August 10, 2019 Cran Appel mixje (nicksalts) nicotine 200 mg/ml 5ml Corton candy 2ml Appel 4ml Cranberry 3ml Strawberry zweet 3ml alles van Capella PG 49,50 ml VG 33,50 ml Totaal 100 ml 10mg ml 12 uur steepen Heb hem op de roerder gezet en 8 uur in de yogertmikker gezet smaakt nu al goed maar toch maar even door steepen 1
teddy Posted August 11, 2019 Posted August 11, 2019 Na een 10-tal dagen steepen eens een proefje genomen van FM - TB #17 , dit lijkt mij wel wat om binnen enkele weken met mijn al langere tijd ADV #09 mee te wisselen of te vermengen met andere die me minder goed liggen. 1
Hansy Posted August 11, 2019 Posted August 11, 2019 4 minutes ago, teddy said: FM - TB #17 Ik heb deze ook staan, moet nog een mix maken. Ik heb hetzelfde idee. Een solo mix maken en dan blenden met wat No.9. Toen ik begon met DIY liep ik te hard van stapel, ik zag het echt als koken, ruiken en dan een beetje van dit en een beetje van dat. Dat ruiken aan een geconcentreerd aroma is dus geen graadmeter hoe een verdunde mix gaat smaken Zijn lekkere sapjes door ontstaan, maar ook enkele die ik kon kiepen. Ik ga nu voorzichtiger aan het werk, maak een solo mix en maak daarna blends van 10ml. 1
Hansy Posted August 12, 2019 Posted August 12, 2019 Ehhh........ Tobacco Bastards No.9 Deadly Sin Oishi RY4 Haze RY4 Cool Haze Cocobar 1
Adeo Posted August 13, 2019 Posted August 13, 2019 (edited) Damp geruime tijd mango / vanille smaakje, 60 ml buisje, haal ik kant en klaar op hier ergens in de buurt. De beste man had het nu even niet op voorraad voor mij. Kreeg 6 flesje mee (30 ml Millers Vanille 50/50 PG VG, 20 ml DoubleDrip Orange Mango 20/80 PG VG en 10 ml Base) , gooi maar bij elkaar, effe schudden en een poosje staan laten. Resultaat is het flesje met de lichte substantie terwijl het normaal donker van kleur is. Daarnaast smaakt het bij elkaar gegooide brouwsel lekkerder als wat ik normaal krijg voor mijn Vapefly Galaxies MTL RTA met een coil van 1 ohm en 15 watt. Toch is kijken of ik dit ook zelf kan maken. Mocht iemand van de DIY 'vers weten wat de aroma's en de hoeveelheden bij benadering zijn , laat het me weten, kan mijn eerste experiment op dit gebied worden. Edited August 13, 2019 by Adeo tekst aanvullen 2
teddy Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 Restantje Tabak Nr1 van Millers in de Pasito met RBA, not bad not bad at all ? 1
Tamara Posted August 14, 2019 Posted August 14, 2019 Halo Sub zero nic salt, 20 mg/ml, in de Minifit. Eerste keer nic salts en voor het eerst dat ik niet de neiging heb om maar door te blijven dampen. Lijkt me dus ideaal voor onderweg. 4
Koekje Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 Vampire vape Heisenberg 3mg in de wasp nano rda op de pico ?? Na een lange terugval nu weer een week aan het dampen. 8
Koekje Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 (edited) @Stekkelekker zo’n radlertje ?? Ik zit aan een eigen gebrouwen gemberbiertje Wie kan mij uitleggen hoe je een foto plaatst? Als ik het probeer, dan krijg ik een foutmelding omdat hij te groot zou zijn. Edited August 16, 2019 by Koekje Spelvout 1
Tamara Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 @Koekje https://postimages.org/ Foto uploaden, direct link kopiëren en deze hier plakken 1
Recommended Posts