Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik zit nu vol aan mijn blend van Tobacco Bastards No.9 en No.33. Ik noem het maar No.42, gemengd op 30% No.9 en 70% No.33, 50/50 base, aroma 10%, 6mg/ml nic.

Voor de beste smaakbeleving mijn tankje van de KFL2019 er mee gevuld. Dit is mijn beste tabak tot nu toe, vol van smaak, heel licht zoetje, precies de goede throat hit voor mij, doet mij aan een Camel sigaret denken. Hard op weg een ADV te worden.

• Like 6
Posted

Mom&Pop blueberry cheesecake. Staat nu bijna 4 weken te steepen, maar vind hem niet geweldig. Geen idee waar het precies naar smaakt, maar blueberry cheesecake haal ik er niet uit. 

• Like 3
Posted

Een mix van Flavourtec quic Menthol (20 mg/ml nic salt) en Glory van FlavourArt (12 mg/ml freebase nic) in mijn nieuwe Nautilus AIO :ponpon

De menthol is erg flauw dus ik heb er maar wat tabak van vriend doorheen gemikt. Best aangenaam.

• Like 3
Posted

Siren 2: Deadly Sin 12 mg (DIY)...jammie!

Augvape Intake: Unicorn Milk 6 mg (DIY)...jammie

Serpent Elevate: Honeycomb Custard 6 mg (DIY)...jammie.

?

• Like 4
Posted (edited)

SOHO op basis van FlavourArt en nog wat toevoegingen in een HLM-KS-tank (8ml!) op een Wismac Preza.

Eigenlijk het lekkerst bij een Barolo of Rioja.

11:58......Beetje vroeg.

Edited by balling
  • Like 4
Posted

De #17 is niet de eerste keer en bevalt mij zeer goed, deze heeft een zwaardere smaak dan de #09 (mijn favoriet), het voor mij aangename licht asbaksmaakje van de #09 ontbreekt in de #17. Een mengeling-test van beide heb ik nog niet gedaan.

De #33 is niet echt mijn ding, vind ik zoetjes voor een tabak liquid, kheb er wel nog staan en zojuist eens een druppeltje op de hand geproeft, kproef daar ook een frisje in of misschien komt dit door de mengeling in mijn mond met de #17?

• Like 1
  • Thanks 1
Posted

Whipped Dreamz van Coil glaze ...verdikkemie wat een smaak ? , deze damp ik op 80 watt met de Falcon King ! . Elk detail proef ik terug , ben benieuwd hoelang de coil het leuk blijft vinden aangezien het een hele zoete liquid betreft . Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed te noemen , ik heb ze wel duurder gehad waarvan de smaak zeer teleurstellend was ..dit is zeker weten mijn ADV

Het uitgangspunt is om deze zelf te gaan produceren , wellicht heeft iemand het recept ..dat zou awesome zijn ? 

• Like 1
Posted (edited)

Griekse yoghurt waar ik een beetje hazelnoot bij heb gedaan.Het was re-coildag.Ik heb het draad eerst

eens met keukenpapier met wat alcohol afgeveegd,er komt nogal wat zwart spul af.Olie of oxyde.Geen idee.Voortaan doe ik dat dus eerst.Was een tip van mijn plaatselijke vapeboer.

Edited by richard-V
  • Like 2
Posted

Ben nu met een nieuw setje, Strapped sour apple, aan het dampen. Is op zich aardig al is de 'nasmaak' net niet wat je ervan verwacht. Misschien de combi van katoen met een te hoge of misschien te lage instelling. Opzich dus een prima sapje alleen nog ff rommelen voor de 'goede' afstelling. 66f4763b06c37be7318c613e01907559.jpg

• Like 1
Posted (edited)

Bij toeval ontdekt .

Een heerlijk fruitig-mixje van:

2% Pink Panter (Aardbei, Rabarber, Aalbes, zoet/zuur)

1% Mentol 

0,5% Just Berrys

Alle smaakjes van Inawera  

Ik noem hem "The Hitman", omdat die lekker binnenkomt als iets wat je niet verwacht. 

20190831_210612.jpg

Edited by JDS
  • Like 3