Jump to content

provari clone

Guest spegs

Recommended Posts

Guest spegs

hallo allemaal,

op de duitse facebook pagina van e-dampfer news and more kwam ik dit tegen

http://www.rainbowheaventec.com/sdp/1474662/4/pd-6042032/12452457-2354840/Provari_mod_clone.html#normal_img

ik moet zeggen dat ik het erg interressant vind dat er nu ook een provari clone komt.

volgens de facebook pagina moet hij ongeveer komen op 60 dollar.

nou en voor dat geld wil ik hem best wel eens proberen.

Dan koop je dus wel een Provari clone he.

Ik bedoel, als het je gaat om de looks van de Provari dan lijkt dit een goede koop. Hij lijkt immers op de Provari qua looks. Maar je weet niet wat er onder de motorkap gebruikt is. Misschien is het wel gewoon een Vamo in een Provari jasje.

Guest spegs

Dan koop je dus wel een Provari clone he.

Ik bedoel, als het je gaat om de looks van de Provari dan lijkt dit een goede koop. Hij lijkt immers op de Provari qua looks. Maar je weet niet wat er onder de motorkap gebruikt is. Misschien is het wel gewoon een Vamo in een Provari jasje.

ja dat begrijp ik, en ik zal hem heus niet zo snel kopen hoor.

eerst maar eens de reviews afwachten :fluit

eerlijk gezegt is het enige wat ik nog wil hebben een provari mini.

maar ja...............de centen he.

dus mocht er een GOEDE clone van komen voor minder dan zal ik het zeker niet laten om er 1 te kopen (mits de reviews goed zijn natuurlijk)

er is niks mis met een goede clone..............heb hier ook 2 nemesis clone's en eerlijk gezegt zou ik nooit de ECHTE kopen, deze doen het prima.

maar ik snap wat je bedoelt want dit is natuurlijk wel een mod met een stukje technologie er in.

maar we zullen het zien, vond het leuk om dit te delen met jullie  :pan

Allemaal leuk en aardig maar de chip van de ProVari is ontworpen volgens militaire ontwerp regels, daarom is dat ding zo betrouwbaar. Dat zie ik in een clone echt niet terug komen.

Veel software wordt ook volgens militaire ontwerp regels gemaakt (DoD), maar dat zie je vaak niet terug in de kwaliteit van die software.

Maar ik begrijp wat je bedoeld en ik ben het met je eens.