Guest Hookoha Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iqrD81x7-_Q Mijn video review van The Flare ook wel bekend als de Vision X.Fire E-Flare, ik heb dit product gratis toegestuurd gekregen door rookesigaret.nl. The Flare is momenteel te koop voor €119 euro en hij is hier te vinden. Ik heb the flare momenteel een kleine week in mijn bezit, en ik wist eerlijk gezegd toen ik het in mijn handen had niet precies wat ik moest verwachten. Maar de damp ervaring op dit ding is erg consistent, mede omdat je juist zelf beslist hoeveel vloeistof er op genomen wordt door je wicks. Als de vormfactor je aanspreekt, je graag wilt overstappen van je eerste E-GO stijl e-sigaret naar een variabel voltage apparaat dat werkt zonder hoofdpijn, menu instellingen, geschikt is voor een 18650 en 18350 batterij, 10(!) ml liquid kan meenemen en ook nog eens werkt met een standaard coil dan is het zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen naar dit uniek apparaat. Wat mij voornamelijk verbaasde is dat ik dit ding neerzet in huis, later weer oppak en precies weet dat ik dezelfde consistente dampervaring ga krijgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Priegel Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 goeie review vapehero Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hookoha Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 goeie review vapehero priegel voor de aardige feedback :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Een apart ding. Rookwinkel eeft hem al een tijdje in het assortiment geloof ik en ik vroeg me af hoe die werkt. Deze review maakt het duidelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hookoha Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Een apart ding. Rookwinkel eeft hem al een tijdje in het assortiment geloof ik en ik vroeg me af hoe die werkt. Deze review maakt het duidelijk. Klopt Julian :) - ik wil eigenlijk eens uitproberen om de coil te re-wicken met absurd lange wicks tot onder in de buis, zal dat deze week eens uitproberen :) Heb dat in de review bewust niet gedaan maar lijkt me wel erg leuk om te doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abctje0 Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Goed bezig Leuke review Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hookoha Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Goed bezig Leuke review Sent from my iPhone using Tapatalk Abctje0 wordt erg gewaardeerd :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Een apart ding. Rookwinkel eeft hem al een tijdje in het assortiment geloof ik en ik vroeg me af hoe die werkt. Deze review maakt het duidelijk. Klopt Julian :) - ik wil eigenlijk eens uitproberen om de coil te re-wicken met absurd lange wicks tot onder in de buis, zal dat deze week eens uitproberen :) Heb dat in de review bewust niet gedaan maar lijkt me wel erg leuk om te doen. Dan ben ik wel benieuwd naar het resultaat. Als ik het zo bekijk is het een soort van RDA/bottomfeeder? Smaakt je liquid net zoals een RDA? Het concept is interessant. Echter, mooi is anders. Maar je review is weer goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hookoha Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Een apart ding. Rookwinkel eeft hem al een tijdje in het assortiment geloof ik en ik vroeg me af hoe die werkt. Deze review maakt het duidelijk. Klopt Julian :) - ik wil eigenlijk eens uitproberen om de coil te re-wicken met absurd lange wicks tot onder in de buis, zal dat deze week eens uitproberen :) Heb dat in de review bewust niet gedaan maar lijkt me wel erg leuk om te doen. Dan ben ik wel benieuwd naar het resultaat. Als ik het zo bekijk is het een soort van RDA/bottomfeeder? Smaakt je liquid net zoals een RDA? Het concept is interessant. Echter, mooi is anders. Maar je review is weer goed De smaak is best intense, zeker geen RDA smaak, maar het werkt wel op een soort gelijk idee, als ik het met een RDA zou moeten vergelijken, zou ik zeggen de 3D dripper :) De trek is echter wel strak, dus alleen geschikt voor mond naar long hits. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest eGoT Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Mooie review van deze bijzonderen mod alleen hij is zo anders en daar wordt ik hebberig van is dat een zonde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hookoha Posted May 21, 2014 Share Posted May 21, 2014 Mooie review van deze bijzonderen mod alleen hij is zo anders en daar wordt ik hebberig van is dat een zonde eGoT :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
UGL Muru Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 Grondige review!! Ik vind het een leuk ding, maar de bedenkingen die jij erbij hebt, die had ik ook. Vooral dat ze dat extra dopje voor die 2e tank zijn vergeten Dat lijkt een beetje op het Joyetech grapje: de cone voor de 2e eroll 'vergeten', zodat je net geen 2 complete e-cigs hebt. Maar goed, dankzij jou weet ik nu zeker dat het nix voor mij is. 10ml inhoud Leuk voor mensen met een ADV, maar dus niet voor de smaakjes-wisselaars Het drip-clearo principe was trouwens ook al geprobeerd door de Cloupur versie van de protank en deze werd echt finaal afgekraakt door vapingwithtwisted420 en GrimGreenn die het principe niet snapten. Beiden hebben deze vision x-fire nog niet gerecenseerd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hookoha Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Grondige review!! Ik vind het een leuk ding, maar de bedenkingen die jij erbij hebt, die had ik ook. Vooral dat ze dat extra dopje voor die 2e tank zijn vergeten Dat lijkt een beetje op het Joyetech grapje: de cone voor de 2e eroll 'vergeten', zodat je net geen 2 complete e-cigs hebt. Maar goed, dankzij jou weet ik nu zeker dat het nix voor mij is. 10ml inhoud Leuk voor mensen met een ADV, maar dus niet voor de smaakjes-wisselaars Het drip-clearo principe was trouwens ook al geprobeerd door de Cloupur versie van de protank en deze werd echt finaal afgekraakt door vapingwithtwisted420 en GrimGreenn die het principe niet snapten. Beiden hebben deze vision x-fire nog niet gerecenseerd... muru voor de aardige reactie, ben blij dat je er iets aan hebt! :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkN Posted May 31, 2014 Share Posted May 31, 2014 Julian, mag ik nog even ter lering en vermaak wat historisch perspectief toevoegen. The Flare is in feite een wat opvallende formfactor van een Spinner en een topcoil Vivi Nova. Die koop je voor een euro of 30. Een belangrijke reden waarom veel gebruikers de vivi op een gegeven moment aan de wilgen hangen is dat ze het kantelen om de wickt nat te houden zat zijn. Daar heb je vanwege de korte wicks hier nog eens extra last van. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts