Limbeckx Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Goede morgen dampers! Zoals elke week, ook deze week een review. Dit maal voor het eerst een mech mod, namelijk: De Grand Vapor Sentinel V4. De Sentinel is een telescopische mech mod. Deze mech mod kan met 18350, 18500 en 18650 batterijen gebruikt worden en omdat hij telescopisch is, hoef je daar geen aparte opzetstukken op te zetten of af te halen. Daarnaast heeft de Sentinel v4 een verzilverde centrepin en bottom firing pin. Terwijl de buitenkant van de connectoren dus zilver is, is de binnenkant van koper. Koper geleidt veel beter dan bc messing (wat vaker wordt gebruikt). Om die reden is de voltage drop op deze mech mod dan ook vrij laag :) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ja6K69tm9Q4 Als je mijn video leuk vindt, like dan Mijn Facebook pagina of abbonneer je op Mijn YouTube kanaal :) Zoals altijd is feedback meer dan welkom! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limbeckx Posted May 19, 2014 Author Share Posted May 19, 2014 VapeHero wijst mij terecht op het feit dat ik niet kan typen. Ga even snel een v2 online zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chasepoes Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Als ik de video wil afspelen krijg ik de melding dat hij privé is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limbeckx Posted May 19, 2014 Author Share Posted May 19, 2014 Als ik de video wil afspelen krijg ik de melding dat hij privé is. Echt? Kun je het nog eens proberen. De Seninel V4 moet overigens de Sentinel V4 zijn. Ik ben nu een nieuwe versie aan t uploaden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chasepoes Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Nu doet hij het wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storm Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Ik mis nog een héél belangrijk detail over deze "telescopende" mod, iets wat natuurlijk bij een goede review hoort ;) Hoe werkt de vuurknop? (B.v.: geveerd of met magnete, instelbare "throw"?) Verder netjes gedaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limbeckx Posted May 19, 2014 Author Share Posted May 19, 2014 Ik mis nog een héél belangrijk detail over deze "telescopende" mod, iets wat natuurlijk bij een goede review hoort ;) Hoe werkt de vuurknop? (B.v.: geveerd of met magnete, instelbare "throw"?) Verder netjes gedaan Hey Storm, bedankt voor de feedback. Ik dacht dat ik het op een moment wel heb over de veer in de vuurknop. Ik zal het vanavond eens op mijn gemak nakijken maar zal wel alvast antwoorden: In de vuurknop zit een veer en dus geen magneet en de throw is niet aanpasbaar op ongeveer 4 a 5 mm voor mijn gevoel :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storm Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 De antwoorden kende ik al ;) En de throw kunnen je met een beetje tweaken aanpassen (zelfde principe als m'n Sentinel M16 die nu een throw van ongeveer 1mm heeft) Ik zou de vuurknop gewoon lekker demonteren tijdens de review. Het veertje wat er in zit is ook een belangrijk onderdeel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limbeckx Posted May 19, 2014 Author Share Posted May 19, 2014 V2 van de video staat online. Bij de eerste versie stond er Seninel V4 ipv Sentinel V4 in de linker bovenhoek van de video. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maddy Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 weer! Mss een idee... Ook bespreken hoe (eenvoudig?) het is om de vuurknop uit elkaar te halen is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demonaz Posted May 19, 2014 Share Posted May 19, 2014 Leuke review, alleen mis ik dat je de voltage drop laat zien zonder en onder load... Je spreekt er wel over, maar ik mis m wel. Voor de rest: klaar, duidelihk en niet langdradig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limbeckx Posted May 21, 2014 Author Share Posted May 21, 2014 Leuke review, alleen mis ik dat je de voltage drop laat zien zonder en onder load... Je spreekt er wel over, maar ik mis m wel. Voor de rest: klaar, duidelihk en niet langdradig! Ik zal het de volgende keer op video laten zien. Goed punt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts